آموزش طراحی کاور اینستاگرام احمد کلاته در فتوشاپ

turned_in_notدسته‌بندی: آموزش فتوشاپ, آموزش طراحی پست و استوری
لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=6509

ویدیو‌های سایت پخش نمیشن؟ لطفا ( V . P . N ) خود را خاموش کنید؛ اگر مشکل حل نشد به پشتیبان پیام دهید.

آموزش طراحی کاور اینستاگرام احمد کلاته در فتوشاپ

جهت دانلود نسخه با کیفیت عالی این آموزش به همراه فایل لایه باز آن (در صورت داشتن فایل لایه باز) و همچنین دانلود هزاران طرح لایه باز و ابزار گرافیک بی‌نظیر می‌توانید نسبت به خرید اشتراک اقدام فرمایید.

طراحی کاور اینستاگرام یکی از عوامل مهم در جذب توجه و جذابیت پروفایل شخصی شما در این شبکه اجتماعی است. با استفاده از یک کاور زیبا و منحصر به فرد، می‌توانید هویت و سلیقه خود را به دیگران نشان دهید و اولین اثر قوی برای بازدیدکنندگانتان ایجاد کنید. در آموزش طراحی کاور و پست اینستاگرام، باید به عناصری مانند رنگ، ترکیبات و الگوها، تصاویر و نوع فونت دقت کنید زیرا؛ همه این المان‌های طرح شما با هم ترکیب می‌شوند و در نهایت یک طرح جذاب و هماهنگ ایجاد می‌‌شود, که شخصیت شما و کسب و کارتان را نمایش می‌دهد.

نکات مهم در طراحی پست اینستاگرام

  • قبل از شروع به طراحی کاور و پست اینستاگرام برای پیج شخصی، نمونه کارهای مختلف در زمینه کاور اینستاگرام را بررسی کنید تا بتوانید با الهام گرفتن از آنها یک طرح یونیک و منحصربفردی را طراحی کنید.
  • یکی از موارد مهم که شاید برخی از طراحان به آن توجه ندارند؛ این است که باید در طراحی خود به موضوع یا پیامی که  قصد انتقال آن را دارند توجه کنند.
  • یکی دیگر از نکات مهم در طراحی کاور اینستاگرام، استفاده از تصاویر با کیفیت و جذاب است. می‌توانید از عکس‌های شخصی استفاده کنید یا از تصاویر منحصربفردی که با موضوع کسب و کار شما مرتبط هستند، استفاده کنید.
  • رنگ‌ها و ترکیبات رنگی نیز نقش بسیار مهمی در طراحی کاور اینستاگرام دارند. انتخاب رنگ‌هایی که با هم هماهنگی داشته باشند و با زمینه کسب و کارتان سازگاری داشته باشند، به طرح شما جذابیت خواهد بخشید.

بطورکلی؛ طراحی کاور اینستاگرام فرصتی است برای نشان دادن هویت و خلاقیتتان به دیگران برای معرفی خود یا خدمتتان که با استفاده از المان‌های طراحی مناسب و انتخاب موضوع، تصاویر، رنگ‌ها و فونت‌های مناسب، می‌توانید یک کاور جذاب و شخصی‌سازی شده برای پروفایل اینستاگرام خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که کاور شما باید به خوبی با شخصیت و محتوای پروفایلتان هماهنگ شود و به بازدیدکنندگان اولین تأثیر بصری قوی را منتقل کند.

ساخت کاور پست اینستاگرام با اینشات

ساخت کاور پست اینستاگرام با استفاده از اینشات، یک روش جذاب برای جلب توجه و خلق پست‌های خلاقانه و منحصر به فرد است. با استفاده از این امکان، می‌توانید پست‌هایتان را با افکت‌ها، ترکیبات و الگوهای مختلف تزیین کنید و یک ظاهر جذاب و خوش‌چینی به آنها ببخشید. برای ساخت کاور پست اینستاگرام با اینشات، ابتدا باید از روی طرح یا تصویر مورد نظر خود، یک پست استاندارد در اینستاگرام بسازید. سپس با استفاده از اینشات، می‌توانید به پست خود افکت‌های مختلفی اضافه کنید و آن را زیبا و جذاب کنید.

با استفاده از اینشات، می‌توانید افکت‌های نورپردازی، فیلترها، الگوها، رنگ‌ها و ترکیبات دیگر را به پست خود اضافه کنید. مثلاً می‌توانید با استفاده از افکت‌های نورپردازی، به پست خود جلوه‌ای روشن و پرانرژی ببخشید.

لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=6509

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آموزش‌های مرتبط

آموزش طراحی بنر در فتوشاپ بدون نیاز به ابزار

آموزش طراحی بنر سایت در فتوشاپ بدون نیاز به ابزار

آموزش طراحی پوستر و تراکت پزشکی

آموزش طراحی پوستر و تراکت پزشکی در فتوشاپ

آموزش کار با اسمارت آبجکت (Smart object) فتوشاپ [درس 11]

آموزش کار با اسمارت آبجکت (Smart object) فتوشاپ [درس 11]

آموزش تبدیل عکس به نقاشی با تکنیک وکتور آرت بدون ابزار پن در فتوشاپ

آموزش تبدیل عکس به نقاشی با تکنیک وکتور آرت بدون ابزار پن در فتوشاپ

آموزش طراحی پست اینستاگرام برای رستوران و فست فود

آموزش طراحی پست اینستاگرام برای رستوران و فست فود

طراحی بنر سایت با هوش مصنوعی

آموزش طراحی بنر سایت با هوش مصنوعی فتوشاپ