آموزش طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه مبل (سایت فروش مبل)

turned_in_notدسته‌بندی: آموزش فتوشاپ, آموزش طراحی بنر
لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=35265

ویدیو‌های سایت پخش نمیشن؟ لطفا ( V . P . N ) خود را خاموش کنید؛ اگر مشکل حل نشد به پشتیبان پیام دهید.

آموزش طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه مبل (سایت فروش مبل)

در این پست، قصد آموزش طراحی بنر سایت در فتوشاپ را داریم؛ پس اگر یک سایت فروشگاهی مبل دارید؛ توصیه می‌کنیم که این آموزش رایگان فتوشاپ را از دست ندهید. بدون شک همه ما می‌دانیم که طراحی بنر فروشگاهی بسیار متفاوت است نسبت به بنر فیزیکی؛ زیرا باید رنگ و لعاب خاصی داشته باشد. در این بنر تبلیغاتی ما از المان مبل استفاده کرده‌ایم و این بدان معنا نیست که تنها باید از این بنر بعنوان یک بنر فروشگاه مبل استفاده شود؛ بلکه می‌توانید متناسب با زمینه فعالیت خود از المان‌ و رنگ‌های مختلفی استفاده کنید.


آموزش‌های مرتبط با طراحی بنر برای سایت فروشگاهی 🛒:


در ساخت بنر تبلیغاتی باید به کوچکترین جزییات دقت کنید؛ زیرا امروزه طراحی بنر سایت یکی از راه‌های بازاریابی و فروش محصول در فضای اینترنت محسوب می‌شود. تصور کنید یک چنین بنر زیبایی در صفحات سایت شما قرار بگیرید و هنگام ورود کاربران به سایت شما تا چه اندازه می‌تواند  نظر مخاطب را به خود جلب کند. اگر شما یک فروشگاه آنلاین دارید، بعد از مشاهده این آموزش فتوشاپ می‌توانید از آن بعنوان بنر سایت خود استفاده کنید.

اندازه بنر سایت چقدر است؟

بطور کلی، بنر سایت هیچ ابعاد مشخصی ندارد، بلکه شما باید ابعاد را از کارفرما دریافت کنید و اگر کارفرما هم ابعاد خاصی را در نظر نداشت؛ کافیست از آن شخص بپرسید که بنر را برای کدام بخش از سایت می‌خواهید و سپس تصویر موجود در آن بخش را به فتوشاپ منتقل کرده و از منوی Image و سپس Image size، ابعاد آن را بدست بیاورید. به همین سادگی😉

اگر به دنبال شروعی نو برای یادگیری و پیشرفت در فتوشاپ هستید؛ و می‌خواهید تکنیک‌ها و ابزارهای فتوشاپ را بصورت کامل و عمیق فرا بگیرید، دوره فتوشاپ را به شما دوست عزیز توصیه می‌کنیم. برای داشتن آینده بهتر، از امروز شروع کن.


فایل دانلودی لایه باز بنر سایت🏸:


بعد از کلیک روی دکمه دانلود زیر، در صفحه باز شده روی ویدیو کلیک راست کنید و Save Video as را کلیک کرده و ویدیو را دانلود نمایید.

آموزش بنر سایت فروشگاه مبل در فتوشاپ
لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=35265

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آموزش‌های مرتبط

آموزش تایپوگرافی تبلیغاتی در فتوشاپ

آموزش تایپوگرافی تبلیغاتی در فتوشاپ

موکاپ یا ماکاپ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

آموزش طراحی کاور پست اینستاگرام

آموزش طراحی کاور پست اینستاگرام