کسب درامد با گوشی از طریق طراحی(مخصوص نوجوانان)

turned_in_notدسته‌بندی: مقالات آموزشی فتوشاپ
لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=36052

ویدیو‌های سایت پخش نمیشن؟ لطفا ( V . P . N ) خود را خاموش کنید؛ اگر مشکل حل نشد به پشتیبان پیام دهید.

کسب درامد با گوشی از طریق طراحی(مخصوص نوجوانان)

همه ما بیشتر وقتمان را صرف گشت و گذار در اینترنت و بخصوص شبکه‌های اجتماعی می‌کنیم و این کار نه تنها باعث هدر رفتن زمانمان می‌شود؛ بلکه از نظر مالی هم به ما ضرر می‌رساند چون میبایستی هر چندروز یکبار هزینه‌ای برای خرید بسته اینترنتی اختصاص بدهیم.

پس اگر به دنبال کسب درآمد به تومان و دلار هستید، این مقاله آموزشی فتوشاپ را از دست ندید.

اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که باید جلوی این هدر رفتن زمان و پول بگیرید و بجایش با یک فکر هوشمندانه زمانمان را صرف بدست آوردن پول کنیم؟ قطعا همه ما برای یکبار هم که شده عبارت “کسب درآمد با گوشی” به گوشمان خورده و بخوبی می‌دانیم که راه و روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد؛ اما تشخیص اینکه کدام‌ یک از این راه و روش‌ها ایده‌ی بهتر و سودآورتری خواهد بود، ممکن است کمی دشوار باشد. به همین دلیل می‌خواهیم شما را با یک روش نوین آشنا کنیم که هم می‌توانید متخصص شوید و هم پول دار.

طراحی گرافیک در موبایل

قطعا اولین سوالی که بعد از این مقدمه به ذهن هر یک از ما می‌رسد این است که؛ آیا واقعا روشی وجود دارد که هم به ما یک تخصصی را آموزش بدهد و هم در حین آموزش بتونم از آن کسب درامد کنم؟  بله، کسب درآمد با گوشی امکان‌پذیر است و افرادی هستند که امروزه از این طریق درآمد زیادی به‌دست می‌آورند. همه‌چیز به ما، روش انتخابیمان و البته به میزان زمانی که صرف‌ بدست آوردن آن مهارت‌ و تخصص می‌کنیم بستگی دارد. بطور قطع اگر زمان بیشتری را صرف انجام هر کاری کنیم؛ به سرعت می‌توانیم به نتیجه برسیم، و این اصل تنها در زمینه کسب و کار با گوشی صدق نمی‌کند؛ بلکه در هر زمینه‌ای به هر میزان که زمان و تلاش بیشتری را صرف کنید با سرعت بیشتری آن را بدست خواهید آورد.

مهمترین چیزییکه نباید در اوایل شروع کسب درآمد با گوشی به آن فکر کنید؛ انتظار بدست آوردن درآمد میلیونی در ماه‌های اول است پس گول تبلیغات الکی را نخورید. همه ما می‌دانیم که چنین چیزی ممکن نیست و یک ‌شبه نمی‌توان به درآمدی باورنکردنی دست یافت؛ اما در طولانی‌ مدت این کار شدنی است و اگر پشتکار کافی داشته باشید، قطعا به درآمد زیادی خواهید رسید.

اگر همیشه به کسب درآمد با گوشی فکر می‌کنید؛ اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، پس این مطلب را از دست ندید.

چگونه می‌توان با گوشی طراحی کرد؟

شما در حال یادگیری یک روش منحصربفرد در زمینه کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری هستید. امروزه افراد زیادی از طریق گوشی یا کامپیوتر کسب درآمد می کنند. اگر بدنبال روشی برای کسب درامد با موبایل هستید بدون شک چندین مقاله مشابه را تا به حال مطالعه کرده‌اید، اما به شما قول می‌دهیم که این مطلب نسبت به چیزهاییکه خوانده‌ای متفاوت باشد. به طور کلی راه‌های خیلی زیادی برای کسب درآمد با گوشی وجود دارد، اما در این مقاله به بررسی کسب درآمد با گوشی از طریق طراحی گرافیک می‌پردازیم؛ زیرا موضوعی مرتبط با زمینه فعالیت سایت کمپرس کو است. شاید طراحی با گوشی برای بعضی از افرادی که با این عنوان ناآشنا هستند؛ خیلی تعجب انگیز یا غیرممکن باشد، اما با پیشرفت‌ علم همه چیز ممکن است.

برای کسب درآمد در منزل بدون سرمایه با  گوشی چه چیزهایی را می‌توانیم طراحی کنیم؟

امکان طراحی با استفاده از گوشی همراه در حال حاضر بسیار گسترده شده است و شما می‌توانید موارد مختلفی را در حیطه گرافیک طراحی کنید که در ادامه به تعدادی از این موارد اشاره می‌کنیم:

طراحی تراکت با گوشی

شاید در نگاه اول طراحی تراکت با گوشی میسر نباشد اما باید بدانید که طراحی تراکت با استفاده از گوشی موبایل به کمک برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های طراحی گرافیکی موجود در فروشگاه‌های اپلیکیشن میسر است. این برنامه‌ها امکانات طراحی گرافیکی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید تراکت‌های خلاقانه و حرفه‌ای را طراحی کنید.

طراحی و ساخت بنر با گوشی

طراحی بنر با گوشی همراه با وجود یکسری ابزارها و اپلیکیشن‌ها دیگر کار دشواری نخواهد بود ؛ فقط کافیست آن نرم‌افزارها و سایت‌های آنلاینی که در این زمینه فعالیت می‌کنند را پیدا کنید و سپس نوبت استفاده از ذوق و سلیقه شما است.

طراحی و ساخت پوستر با گوشی

طراحی پوستر با گوشی می‌تواند حاوی هر المانی باشد و شما باید بسته به نیازتان و زمینه کاری آن کسب و کار؛ المان‌ها را انتخاب کنید. امروزه با پیشرفت فناور طراحی پوستر با گوشی به یکی از محبوب‌ترین روش‌ها  مبدل شده است. اگرچه طراحی پوستر تبلیغاتی به طراحان حرفه ای نیاز دارد؛ اما شما می‌توانید پوستر را با گوشی طراحی کنید. برای این کار به یک برنامه آنلاین رایگان نیاز دارید که در ادامه به معرفی برنامه‌های ساخت پوستر در موبایل اشاره خواهیم کرد.

برنامه های موبایل برای طراحی و نقاشی

بهترین نرم افزارها برای کسب درامد با گوشی از طریق طراحی

طراحی استوری و گاهاً پست برای شبکه‌های اجتماعی باید هرروز آپدیت شود و جهت جلب توجه مخاطب و مجاب کردن آن برای کلیک باید از طرح‌های مختلفی استفاده کنیم و با این وجود می‌توانیم با قاطعیت بگوییم که عمر این گونه پست و استوری‌ها بسیار کم است و شاید با خود بگویید”طراحی پست و استوری اینستاگرام با سیستم و با این هزینه‌های بالای طراحی نمیصرفه”.

امروزه ابزارها و سایت‌های مختلفی دنیایی از قالب‌های آماده را در اختیار ما قرار می‌دهند؛ و این امر باعث شده است که در زمان و هزینه ما صرفه جویی شود؛ اما باید بدانید که یادگیری و آموزش فتوشاپ مقدماتی، حداقل پیش نیاز برای تغییر و شخصی سازی این فایل‌های لایه باز است و بعلاوه اینکه بسیاری از سیات‌ها همانند فریپیک؛ طرح‌های یونیک خود را به دلار می‌فروشند و برای ما مردم ایران خرید این گونه طرح‌ها به دلیل محدودیتهایی که همه ما از آن مطلع هستیم؛ بسیار مشکل است و بهترین راه حل آموزش دوره مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ است که ما را از خرید این گونه طرح‌ها خلاص می‌کند؛ زیرا با فراگیری فتوشاپ شما می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید طراحی کنید.

اگر قصد دارید برای طراحی کردن با موبایل و ساخت یک طرح از آن استفاده کنید، ما در ادامه فهرست کوتاهی از بهترین برنامه یا اپلیکیشن موبایل برای طراحی را تهیه کرده‌ایم. در این بخش که به معرفی اپلیکیشن‌های طراحی با موبایل می‌پردازیم، سعی کرده‌ایم اپلیکیشن‌هایی را انتخاب کنیم که برای افراد با همه سطوح از مبتدی تا پیشرفته در زمینه طراحی مناسب و کاربردی باشد.

Adobe Photoshop Express: نسخه موبایل نرم‌افزار قدرتمند فتوشاپ است. این برنامه امکاناتی مانند ویرایش تصاویر، تغییر اندازه، اضافه کردن فیلترها و افکت‌ها، حذف قسمت‌های مختلف تصویر و سایر ابزارهای طراحی را فراهم می‌کند. این برنامه قابلیت نصب بروی گوشی اندروید و آیفون را دارا می‌باشد.

طراحی با اپلیکیشن موبایل Adobe Photoshop Express

ادوبی اکسپرس دارای امکانات زیادی است که ساخت و طراحی بنر، پوستر،تراکت  را در موبایل برای شما ایجاد کرده است.

Adobe Illustrator Draw: از این اپلیکیشن برای تصویرسازی و نقاشی روی موبایل استفاده می‌کنند و باید بدانید که طراحی بنر  و پوستر در این برنامه ممکن نیست. این اپلیکیشن قابلیت نصب بر هر دو نسخه اندروید و  ios را دارا می‌باشد.

طراحی با اپلیکیشن گوشیAdobe Illustrator Draw

یکی از قابلیت‌های بینظیر و البته کاربردی این اپلیکیشن این است که می‌توانید فایل‌هایی را که در این اپلیکیشن طراحی می‌کنید را مستقیما به نرم‌افزار ایلاستریتور منتقل کنید و آن را ویرایش کنید.

Procreate: این نرم‌افزار برای طراحی هنری و نقاشی بر روی گوشی‌های آیفون و آیپد بسیار محبوب است. با ابزارهای پیشرفته و لایه‌های قابل تنظیم، این برنامه به شما امکان می‌دهد تا طرح‌های خلاقانه را ایجاد کنید.

اپلیکیشن طراحی در موبایل آیفون و آیپد procreate

Infinite Design: این اپلیکیشن طراحی گرافیک یکی از اولین اپلیکیشن‌هایی است که روی طراحی تمرکز کرده است که با استفاده از ابزارهای بسیاری زیادی که این برنامه در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌توانید تصاویر وکتور دلخواهتان را ایجاد کنید.نصب این اپلیکیشن تنها در تلفن‌های همراه اندروید قابل نصب می‌باشد.

طراحی با اپلیکیشن موبایل Infinite Design

از جمله امکانات این نرم‌افزار که آن را نسبت سایر اپلیکیشن‌ها متمایز کرده؛ دارا بودن ابزار pen،بوم نقاشی بسیار بزرگ و پشتیبانی از لایه‌های گرافیکی است. دراین برنامه می‌توانید از فایل‌هایی مانند SVG استفاده کنید و تغییرات دلخواهتان را روی آن اعمال کنید.

Canva: این برنامه برای طراحی گرافیکی و ساخت پوستر، کارت ویزیت، بنر و غیره بسیار مناسب است. با داشتن صدها و یا شاید هزاران قالب، تصویر، فونت و استایل‌ متن، ساخت طرح‌های گرافیکی را برای کاربران آسان کرده است. بنابراین اپلیکیشن کانوا به نوبه خود چه در نسخه وب و چه در نسخه موبایل؛ ایده‌آل‌ترین برنامه است.

شاید با خودتان بگویید که به دلیل نداشتن تجربه در زمینه طراحی، توانایی کار کردن با این برنامه را نداشته باشید، اما خبر خوب این است که با canva به دلیل داشتن رابط یا محیط کاربری آسان؛ زمینه طراحی با تلفن همراه را برای همه سطوح ممکن کرده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید طرح‌های گرافیکی حرفه‌ای، از جمله؛ پوستر، بنر، تراکت و… را بسازید.

طراحی با اپلیکیشن موبایل canva

برای طراحی کردن طرح خود با موبایل می‌توانید با یکی از قالب‌ها و اندازه‌های پیش‌فرض شروع کنید و پس از آن فقط کافیست از کتابخانه بزرگ کنوا قالب مورد نظر را انتخاب و شروع به ویرایش و شخصی سازی کنید.
برنامه Canva با وجود نقاط قوت، محدودیت‌هایی هم دارد؛ زیرا این برنامه نسبت به برنامهphotoshop از سفارشی‌سازی و انعطاف‌پذیری کمتری برخوردار است و عموما باید از طرح‌های آماده آن استفاده کنید و علاوه‌براین شما در این ابزار امکان استفاده از فونت فارسی را ندارید.

Desygner: از بین همه برنامه‌های طراحی بنر با موبایل، Desynger برنامه‌ای است که در نسخه وب و حتی برای iOS  و Android نیز در دسترس است. برای شروع کار با این برنامه می‌توانید از یک قالب یا تمپلیت موجود در کتابخانه Desygner استفاده کنید. این کتابخانه وسیع و پر از تصاویر ، اشکال، آیکون و نمادهای مختلف است.

Desygner برنامه طراحی در موبایل

طبق تجربه کاربران، این برنامه حتی در صفحه نمایش‌های کوچک هم عملکرد خوبی دارد. شما حتی می‌توانید فهرستی از همه لایه‌ها را به صورت یک‌جا انتخاب یا حذف کنید. نسخه رایگان این برنامه؛ قالب‌ها، تصاویر و آیکون‌های کمتری ارائه می‌دهد، اما این برنامه حتی در نسخه رایگان هم به ابزاری بسیار متنوع برای ایجاد سریع تصاویر بی‌نظیر و حرفه‌ای در رسانه های اجتماعی تبدیل شده است.

Inshot: یکی از بهترین برنامه‌ها برای ساخت و طراحی با گوشی، برنامه اینشات می‌باشد. برنامه اینشات برای اندروید و آیفون ساخته شده است و علاوه بر بنر، پوستر و… می‌توان کلیپ‌های بسیار حرفه ای را در این اپلیکیشن ایجاد کرد.

طراحی با اپلیکیشن موبایل inshot

PicsArt: پیکس‌آرت یکی از ویرایشگر‌های تصویر پرقدرت و پرطرفدار است؛ که ابزارها و فیلترهای گوناگون را در اختیارتان قرار می‌دهد. با این برنامه می‌توانید؛ عکس‌های کلاژ را در تلفن همراه خود ایجاد کنید و همچین این برنامه قابلیت نصب در iOS  و Android را دارا می‌باشد.

طراحی با اپلیکیشن موبایل picsart

با پیکس‌آرت می‌توانید افکت‌های مختلف را روی تصاویر اعمال کنید و با استفاده از فونت‌های مختلف به تصاویر خود متن اضافه کنید و حتی امکان نقاشی در آن وجود دارد.

تفاوت طراحی در موبایل با کامپیوتر:

طراحی با گوشی و کامپیوتر دارای تفاوت‌های بسیار زیادی است که در ادامه به بررسی مهمترین موارد میپردازیم:

  • اندازه صفحه نمایش: یکی از اصلی‌ترین و البته مشهودترین تفاوت بین این دو سیستم، اندازه صفحه نمایش است. همانطور که همه ما می‌دانیم بطور قطع صفحه نمایش کامپیوتر خیلی بزرگتر از موبایل است و همین امر باعث شده تا هنگام طراحی جزئیات را مشاهده کنیم و بتوانیم المان‌های موجود را به سادگی در فضای طرح خود جابجا کنیم. در حالی که صفحه نمایش گوشی‌ کوچکتر است و ممکن است نیاز به بزرگنمایی و کوچکنمایی برای دسترسی به جزئیات داشته باشید.
  • وسایل جانبی: کامپیوتر دارای ماوس و کیبورد است و اگر با لپتاب کار می‌کنید می‌توانید؛ یک ماوس جداگانه‌ای به آن وصل و استفاده کنید و همین دو وسیله جانبی به شما در جابجایی المان‌ها، تغییر یا انتخاب رنگ‌ها و هر ابزاردیگری کمک می‌کند. در مقابل به دلیل عدم وجود این دو وسیله جانبی برای گوشی؛ ممکن است در استفاده برخی از ابزارها و عملکردهایی با محدودیت‌ روبرو ‌شوید.
  • قدرت پردازش: این گزینه همانند مورد اول جزء اصلی‌ترین تفاوت‌های بین این دو دستگاه محسوب می‌شود. قطعا کامپیوترها دارای قدرت پردازش بالاتری هستند و کار کردن با فایل‌های بزرگتر و پیچیده‌تر برای این دستگاه بسیار آسان است. در مقابل، گوشی‌ها دارای قدرت پردازش کمتری هستند و ممکن است در کار با فایل‌های بزرگ و پیچیده بسیار کند و ناتوان باشند.
  • نرم‌افزارها و امکانات: برخی از نرم‌افزارهای طراحی برای کامپیوتر دارای قابلیت‌ها و ابزارهایی هستند؛ که در نسخه‌های موبایل آن‌ها ممکن است وجود نداشته باشد.

طراحی در گوشی تلفن همراه با اپلیکیشن

مزایا و معایب کسب درآمد با تلفن همراه از طریق گرافیک:

همه ما می‌دانیم که هرکاری دارای یکسری مزایا و در مقابل معایب است و طراحی با گوشی از این قاعده مستثنی نیست و به همین علت در ادامه به بررسی مهمترین این موارد می‌پردازیم:

مزایای طراحی با گوشی اندروید و آیفون:

  • قابل حمل: شما می‌توانید موبایل‌ها را به دلیل اندازه کوچک و قابلیت حمل آسانشان به هر جایی که بخواهید ببرید و در اینصورت نیازی به حمل لپتاب را ندارید.
  • سهولت استفاده: موبایل‌ها دارای رابط کاربری ساده هستند و برنامه‌های طراحی گرافیکی برای موبایل‌ها نیز طراحی شده‌اند تا کاربران با سطح تجربه کمتر نیز بتوانند از آنها استفاده کنند. این سادگی در استفاده باعث می‌شود طراحی تراکت برای افراد مبتدی نیز قابل دسترس باشد.
  • امکانات پیشرفته: اپلیکیشن‌های طراحی گرافیکی برای موبایل‌ها قابلیت‌هایی مانند لایه‌بندی، فیلترها، ادجاسمنت‌ها و ابزارهای ویرایش تصویر را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید با استفاده از این امکانات پیشرفته، طراحی تراکت خلاقانه و جذابی ایجاد کنید.

مقالات پربازدید در زمینه ادجاسمنت‌های فتوشاپ📄 :


  • اشتراک‌گذاری آسان: با استفاده از موبایل، می‌توانید به راحتی طرح‌ها و فایل‌های تراکت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • هزینه کمتر: طراحی با استفاده از موبایل معمولاً هزینه کمتری نسبت به استفاده از دستگاه‌های دسکتاپی یا لپتاپ دارد. اپلیکیشن‌های طراحی گرافیکی برای موبایل اکثراً رایگان هستند و شما نیازی به خرید نرم‌افزارهای گرافیک حتی اگر بخواهید اپلیکیشن پولی را خریداری کنید، قیمت آنها معمولاً ارزان‌تر از نرم‌افزارهای حرفه‌ای برای کامپیوتر است.

معایب طراحی با گوشی اندروید و آیفون:

  • محدودیت در ابعاد و دقت: گوشی هوشمند، در مقایسه با کامپیوتریا لپتاپ‌ها، معمولاً دارای صفحه کوچکتر و دقت نمایش پایین‌تری است. این محدودیت‌ها ممکن است باعث کاهش دقت و کیفیت طرح‌های شما شود.
  • محدودیت در قابلیت‌ها و امکانات: اپلیکیشن‌های طراحی گرافیکی برای گوشی هوشمند معمولاً قابلیت‌ها و امکانات کمتری نسبت به نسخه‌های دسکتاپی خود دارند. این محدودیت‌ها ممکن است باعث محدودیت در انتخاب فونت‌ها، قابلیت لایه‌بندی و ویرایش دقیق تراکت شوند.
  • سختی در کنترل و دسترسی: طراحی دقیق تراکت‌ها نیازمند دسترسی دقیق و کنترل دقیق است. استفاده از صفحه کوچک گوشی هوشمند و ابزارهای لمسی ممکن است کنترل و دسترسی به عناصر طرح را سخت کند و باعث مشکلاتی مانند خطاهای ناخواسته یا ناهماهنگی در طراحی شود.
  • محدودیت در ذخیره و انتقال فایل: در برخی موارد، طراحی خود را ممکن است بخواهید در قالب فایل ارسال یا ذخیره کنید. گوشی هوشمند ممکن است محدودیت‌هایی در ذخیره و انتقال فایل‌ها داشته باشد، به خصوص اگر اپلیکیشن طراحی گرافیکی شما این قابلیت را نداشته باشد.
  • نیاز به دانش و مهارت: طراحی گرافیک نیازمند دانش و مهارت در زمینه طراحی گرافیکی است. اگر شما تازه‌کار هستید، ممکن است نیاز به یادگیری و تمرین بیشتری برای بهره‌برداری کامل از امکانات طراحی با موبایل داشته باشید. برای دستیابی به دانش کامل و جامع می‌توانید آموزش 0 تا 100 فتوشاپ گروه کمپرس کو را مشاهده کنید.
  • عدم دارا بودن قابلیت تولید فایل چاپی: نکته‌ای که باید در طراحی گرافیک با موبایل در نظر بگیرید، این است که نمی‌توانید برای طراحی‌های چاپی مانند طراحی بروشورها یا پوسترهای چاپی از گوشی استفاده کنید و برای این طراحی‌ها ناچارید با سیستم دسکتاپی استفاده کنید.

اپلیکیشن های رایگان برای طراحی در موبایل

سوالات متداول:

  • آیا برای طراحی گرافیک با موبایل نیاز به مهارت‌های خاصی است؟

برای طراحی با موبایل، مهارت‌هایی مانند استفاده از ابزارهای طراحی، ترکیب رنگ‌ها، طراحی لوگو و نوشتار مناسب و غیره مفید است. همچنین، آشنایی با اصول طراحی گرافیک و قوانین ترکیب رنگ و ترتیب المان‌ها نیز می‌تواند در بهبود کارهای شما مؤثر باشد.

  • آیا می‌توان طرح‌ها و فایل‌های طراحی شده را با نسخه دسکتاپ هماهنگ کرد؟

بله، برخی از برنامه‌های طراحی گرافیکی برای موبایل امکان همگام‌سازی با نسخه دسکتاپ یا سایر دستگاه‌ها را دارند. با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید طرح‌ها و فایل‌های طراحی شده را بین دستگاه‌های مختلف به راحتی همگام‌سازی کنید.

نتیجه گیری:

بطور کلی، طراحی با گوشی‌ به دلیل قابلیت‌های لمسی و قابل حمل بودن، برای انجام کارهای سریع و آنی مناسب است. شما می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای طراحی مخصوص گوشی به سرعت تصاویر خود را در هر جا و مکانی ویرایش کنید. برای طراحی‌های فضای دیجیتال مانند طراحی بنرهای سایت، پست‌ها و استوری‌های شبکه‌های اجتماعی، طراحی لوگو و موارد مشابه می‌توانید از برنامه های طراحی با موبایل بهره ببرید.

از سوی دیگر، طراحی با کامپیوتر به دلیل صفحه نمایش بزرگ و ابزارهای کنترلی کامل‌تر، برای پروژه‌های بزرگتر و پیچیده مناسب است. شما می‌توانید با استفاده از موس و صفحه کلید، به راحتی المان‌ها را جابجا کنید، شکل‌های مدنظرتان را رسم کنید و از ابزارهای پیشرفته‌تری مانند نرم‌افزارهای طراحی سه بعدی استفاده کنید. همچنین، کامپیوترها قدرت پردازش بیشتری دارند و می‌توانند با پروژه‌های حجیم و پیچیده بهتر کنار بیایند.

در نهایت، انتخاب طراحی با گوشی یا کامپیوتر بستگی به نیازها و شرایط شما دارد. برای پروژه‌های ساده و طراحی‌های سریع، گوشی ممکن است مناسب باشد، در حالی که برای پروژه‌های بزرگتر و پیچیده، کامپیوتر بهترین انتخاب است. همچنین، برخی از طراحان ممکن است ترجیح دهند هر دو راه حل را ترکیب کنند و در طول فرآیند طراحی از هر دو پلتفرم استفاده کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=36052

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • یه بنده خدا
    1402-08-14 21:24

    کسب درآمد با فتوشاپ در منزل شدنیه واقعا؟؟؟؟

    پاسخ
    • فاطمه خانلو
      1402-08-15 08:17

      بله قطعا شدنیه، شما دوره فتوشاپ رو شروع کنید و با تلاش خودتون و پشتیبانی ما در کمترین زمان ممکن میتونید به سطح قابل قبولی جهت قبول سفارش طراحی برسید و به راحتی تو خونه کسب و کار خودتونو داشته باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آموزش‌های مرتبط

هوش مصنوعی در فتوشاپ

هوش مصنوعی ادوبی فتوشاپ (Adobe Firefly و Generative Fill)

آموزش ادجاسمنت Hue-Saturation در فتوشاپ

تایپوگرافی و اصول تایپوگرافی چیست؟

تایپوگرافی چیست؟ اهمیت و اصول تایپوگرافی(کامل و جامع)

حذف پس زمینه عکس با هوش مصنوعی

حذف پس زمینه عکس با هوش مصنوعی فتوشاپ