آموزش فتومونتاژ جاده چالوس در فتوشاپ

turned_in_notدسته‌بندی: آموزش فتوشاپ, آموزش فتومونتاژ
لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=34379

ویدیو‌های سایت پخش نمیشن؟ لطفا ( V . P . N ) خود را خاموش کنید؛ اگر مشکل حل نشد به پشتیبان پیام دهید.

آموزش فتومونتاژ جاده چالوس در فتوشاپ

ادیت و فتومونتاژ عکس در فتوشاپ یک فرایند پیچیده و گسترده است، زیرا راه و روش‌های بسیار زیادی برای ویرایش تصویر در فتوشاپ وجود دارد. در این آموزش ما از روش فتومونتاژ؛ برای ادیت تصویر استفاده کرده‌ایم. پس این آموزش یک تیر و چند نشان است؛ چون بعد از مشاهده این آموزش ویدیویی فتوشاپ، نه تنها ادیت عکس را فرا می‌گیرید بلکه با تکنیک فتومونتاژ نیز آشنا می‌شوید. اما باید بدانید که این تنها یک آموزش کلی برای شروع ادیت عکس در فتوشاپ است و برای به دست آوردن نتایج بهتر و یادگیری عمیق‌تر، می‌توانید آموزش‌های ویدئویی، کتاب‌ها، دوره‌های آموزشی آنلاین و منابع دیگر را مطالعه کنید. همچنین، تجربه و تمرین مستمر نقش بسیار مهمی در بهبود مهارت‌های شما در ادیت عکس در فتوشاپ خواهد داشت.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا در این آموزش فتوشاپ ویدیویی، ما از تکنیک Photomontage استفاده کردیم؛ چون با فتوشاپ و فوتومونتاژ، امکانات فراوانی را در اختیار دارید. شما می‌توانید عکس‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید، اجسام را در تصاویر جابجا کنید و نتایج کاملاً خلاقانه و شگفت‌انگیزی را بدست آورید. اضافه کردن جلوه‌های ویژه، تغییرات رنگ و نور، استفاده از افکت‌ها و فیلترها، همه اینها با فوتومونتاژ در فتوشاپ ممکن است. اگر بعد از دیدن این ویدیویی آموزش؛ به دنیای طراحی علاقمند شدید و به دنبال یک منبع فارسی جامع و کامل برای یادگیری فتوشاپ بودید، ما به شما دوره فتوشاپ را پیشنهاد می‌کنیم که همین آموزش هم یکی از پروژه‌های این دوره می‌باشد.

این آموزش جذاب و کاربردی به شما نحوه‌ی ایجاد یک فتومونتاژ حرفه‌ای از جاده زیبای چالوس را به صورت گام به گام آموزش می‌دهد. در این آموزش شما با نحوه کار ابزارهای لایه، ماسک، و افکت‌های مختلف در فتوشاپ، نحوه ادغام تصاویر مختلف و ایجاد ترکیب‌های جذاب برای ایجاد یک منظره واقع‌گرایانه از جاده چالوس آشنا خواهید شد. این آموزش برای کسانی که به فتوشاپ علاقه دارند و به دنبال یادگیری فتومونتاژ هستند؛ مفید خواهد بود.

بعد از کلیک روی دکمه دانلود زیر، در صفحه باز شده روی ویدیو کلیک راست کنید و Save Video as را کلیک کرده و ویدیو را دانلود نمایید.

فتومونتاژ جاده چالوس
لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=34379

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آموزش‌های مرتبط

آموزش ساخت پوستر ورزشی در فتوشاپ

آموزش ساخت پوستر ورزشی در فتوشاپ

سایز طراحی بنر در فتوشاپ + رزولوشن مناسب برای طراحی بنر

سایز بنر چاپی و بنر سایت در فتوشاپ و رزولوشن بنر

آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

آموزش طراحی پوستر و آیکون گیمینگ در فتوشاپ

آموزش طراحی پوستر و آیکون گیمینگ در فتوشاپ

آموزش چندمنظوره طراحی پوستر و پست اینستاگرام با فتوشاپ

آموزش چندمنظوره طراحی پوستر و پست اینستاگرام با فتوشاپ

ایجاد عکس نئونی در فتوشاپ

آموزش ایجاد افکت نئونی برای عکس پروفایل در فتوشاپ