آموزش ساخت عکس پروفایل حرفه ای در 1 دقیقه

turned_in_notدسته‌بندی: آموزش یک دقیقه ای فتوشاپ, آموزش ادیت عکس, آموزش تایپوگرافی, آموزش فتوشاپ
لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=18789

۴۰٪ تخفیف نوروزی تمامی دوره های صفر تا ۱۰۰ فتوشاپ

فقط تا ۱۳ فروردین می‌توانید از این تخفیف بی‌نظیر استفاده کنید تخفیف‌ها روی دوره‌ها لحاظ شده و نیازی به کد تخفیف نیست:
        
نمایش دوره‌ها

ویدیو‌های سایت پخش نمیشن؟ لطفا ( V . P . N ) خود را خاموش کنید؛ اگر مشکل حل نشد به پشتیبان پیام دهید.

آموزش ساخت عکس پروفایل حرفه ای در 1 دقیقه

ساخت عکس پروفایل به معنای طراحی یک تصویر که به عنوان تصویر شما که در حساب کاربری یا پروفایل شخصی شما در وبسایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود. عکس پروفایل معمولاً یک تصویر کوچک است که هویت شما را نشان می‌دهد و به دیگران کمک می‌کند تا شما را به راحتی بشناسند. تصور کنید که از یک دوستی قدیمی؛ سالهات خبری ندارید و به یکبار آن را در سوشال مدیا پیدا می‌کنید و این را قطعا مدیون عکس پروفایل آن هستید زیرا باعث شده است تا از روی تصویر اکانتش؛ او را بشناسید. برای ساخت یک پروفایل زیبا و جذاب با تکنیک‌های دیگر؛ میتوانید از “آموزش ساخت عکس پروفایل با افکت extrude filter effect در فتوشاپ” استفاده کنید.

در ساخت عکس پروفایل، شما می‌توانید از تصویر خود استفاده کنید و آن را برش دهید یا ویرایش کنید تا به اندازه و قالب مورد نیاز برای پروفایل شخصی شما مناسب شود. همچنین، می‌توانید از سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف برای طراحی یک عکس پروفایل خلاقانه و منحصر به فرد استفاده کنید. این ابزارها معمولاً امکاناتی مانند برش، تغییر اندازه، افکت‌های ویژه، فیلترها و قاب‌های متنوع را برای سفارشی‌سازی عکس پروفایل شما فراهم می‌کنند. امروز در این پست از سری پست‌های آموزش تایپوگرافی ما از این تکنیک برای طراحی تصویر پروفایل استفاده کرده‌ایم.

هدف از ساخت عکس پروفایل، ایجاد یک تصویر جذاب و شناخت‌پذیر است که شخصیت و هویت شما را منعکس کند و به دیگران کمک کند شما را تشخیص دهند. همچنین، یک عکس پروفایل مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا در بین افراد دیگر مشهور شوید وارتباطات خود را در فضای آنلاین بیشتر کنید. اگر دوست دارید که یک عکس پروفایل خاص و جذاب داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از تکنیک ساخت پوستر تایپوگرافی صورت یا تایپوگرافی روی صورت در فتوشاپ استفاده کنید.

ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی

با ورود هوش مصنوعی به زندگی ما انسانها، باعث شده است تا زندگی ما دستخوش تغییرات بسیار زیادی قرار بگیرد. در استفاده از هوش مصنوعی باید بسیار محتاطانه پیش برویم زیرا باعث می‌شود تا دیگر به دنبال یادگیری فتوشاپ یا هر تخصص جدیدی نرویم.

بهترین سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی

با استفاده از سایت‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم؛ می‌توانید با استفاده از امکانات آنها به سرعت تصویری را که مورد نیازتان است را بسازید:

  • سایت Fotor: این سایت یک ابزار آنلاین ویرایش عکس محسوب می‌شود که استفاده از آن بسیار آسان است؛ کافیست دستورات متنی را براساس تصویر مورد نیازتان تایپ کنید.
  • سایت NightCafe: یکی از محبوب‌ترین ابزارهای تبدیل متن به عکس است. در این ابزار نیز همانند سایت قبلی کافیست توضیحاتی را درمورد تصویری که می‌خواهید را بنویسید.
  • سایت Dream by WOMBO: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، این سایت بعنوان یکی از بهترین سایت‌های ساخت عکس با هوش مصنوعی بر اساس متن محسوب می‌شود.
  • سایت DALL-E 2: این سایت متعلق به شرکت سازنده Chat GPT است. در این سایت متن مورد نظرتان را وارد کنید و بر اساس آن، یکسری تصویر برای شما تولید می‌کند.

سایت برای ساخت عکس پروفایل

راه‌ها و روش‌های زیادی برای ساخت وجود دارد که تا اینجا با دو روش آن آشنا شده‌ایم و در اینجا به معرفی سایت‌هایی می‌پردازیم که می‌توانند برای شما پروفایل‌های زیبای از تصویر خودتان بسازند:

  • سایت pfpmaker
  • سایت profilepicturemaker
  • سایت pixteller
  • سایت snappa
  • سایت placeit

بعد از کلیک روی دکمه دانلود زیر، در صفحه باز شده روی ویدیو کلیک راست کنید و Save Video as را کلیک کرده و ویدیو را دانلود نمایید.

لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=18789

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ایلیا عزیزپور
    1402-02-01 00:28

    سلام من اشتراک نقره ای خریدم چرا نمیتونم طراحی کاور تتلو رو دانلود کنم؟

    پاسخ
    • پیمان صدوق
      1402-02-01 02:01

      در قوانین و توضیحات اشتراک ها نوشتیم که تنها استراک طلایی امکان تماشا و دانلود آموزش های ویژه را دارد. اشتراک نقره ای این امکان را ندارد
      لطفا یا اشتراک طلایی خرید کنید یا آموزش را مستقیم خرید کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آموزش‌های مرتبط

تایپوگرافی و اصول تایپوگرافی چیست؟

تایپوگرافی چیست؟ اهمیت و اصول تایپوگرافی در طراحی

آموزش ساخت منحنی در فتوشاپ بدون ابزار پن

آموزش ساخت shape منحنی در فتوشاپ بدون ابزار

آموزش طراحی پست تبلیغاتی اینستاگرام برای دندانپزشکی

آموزش طراحی پست اینستاگرام برای دندانپزشکی

آموزش درج لوگو روی بطری در فتوشاپ

آموزش درج لوگو روی بطری در فتوشاپ

آموزش طراحی لوگو با دایره‌ در ایلوستریتور (قسمت دوم)

آموزش طراحی لوگو با دایره‌ در ایلوستریتور (قسمت دوم)

آموزش رتوش پوست پرتقالی عکس در فتوشاپ

آموزش گام به گام روتوش صورت پوست پرتقالی در فتوشاپ