آموزش طراحی پست اینستاگرام برای دندانپزشکی

turned_in_notدسته‌بندی: آموزش فتوشاپ, آموزش طراحی پست و استوری
لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=3671

ویدیو‌های سایت پخش نمیشن؟ لطفا ( V . P . N ) خود را خاموش کنید؛ اگر مشکل حل نشد به پشتیبان پیام دهید.

آموزش طراحی پست اینستاگرام برای دندانپزشکی

جهت دانلود نسخه با کیفیت عالی این آموزش به همراه فایل لایه باز آن (در صورت داشتن فایل لایه باز) و همچنین دانلود هزاران طرح لایه باز و ابزار گرافیک بی‌نظیر می‌توانید نسبت به خرید اشتراک اقدام فرمایید.

در این آموزش طراحی پست و استوری اینستاگرام، قصد آموزش یک پست تبلیغاتی در زمینه دندانپزشکی را داریم. قالب لایه باز اینستاگرام دندانپزشکی، که نشان دهنده خدمات دندانپزشکی شماست، می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کند و آنها را به بازدید از صفحه شما و در نهایت بررسی خدمات شما ترغیب کند. زمانیکه شما برای کسب و کارهایی همانند دندانپزشکی، قصد طراحی پست تبلیغاتی دارید؛ باید اطلاعت کامل و جامعی را در اختیار افراد قرار بدهید زیرا این امر باعث افزایش اعتماد و آشنایی بیشتر با دندانپزشکی شما می‌شود.

در این پست اینستاگرامی، ما فرض کردیم که یک کلینیک دندانپزشکی داریم و برای لمینیت دندان که یکی خدمات زیبایی و گران محسوب می‌شود؛ یک تخفیف 50% در نظر گرفته‌ایم و با توجه به اینکه امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال اینگونه خدمات زیبایی هستند؛ با استفاده از یک طرح زیبا و المان‌هایی همانند دندادن یا عبارت “جشنواره تخفیف” بطور قطع باعث جذب مخاطب می‌شویم و استفاده از هشتگ های دندانپزشکی می‌تواند کمک زیادی به بیشتر دیده شدن شما کند.

مزایای استفاده از پست تبلیغاتی در اینستاگرام برای دندانپزشکی

  • از آنجایی که اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های بصری قدرتمند است؛ شما می‌توانید از این قابلیت برای جلب توجه هدفمند و ایجاد ارتباط بهتر با مخاطبان استفاده کنید.
  • تعداد کاربران اینستاگرام روز به روز رو به افزایش است و شما می‌توانید با قرار دادن پست تبلیغاتی در اینستاگرام، به طور مستقیم با آنها در ارتباط باشید.
  • اگر پست تبلیغاتی خود را به صورت هدفمند و براساس علاقمندی‌ و نیازهای جامعه هدفتان طراحی کنید؛ قطعا فالوورهای زیادی را جذب خواهید کرد. مثلاً با استفاده از برچسب‌ها و لوگوهای مرتبط، می‌توانید به عنوان یک دندانپزشک به شکل خاص اقدام کنید و خدمات خود را به مخاطبان مرتبط با این حوزه معرفی کنید.
لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=3671

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آموزش‌های مرتبط

فتوشاپ رو یاد گرفتم - طراح گرافیک بشم یا مدرس فتوشاپ؟

فتوشاپ رو یاد گرفتم – طراح گرافیک بشم یا مدرس فتوشاپ؟

آموزش طراحی پوستر با هوش مصنوعی و نئورال فیلتر فتوشاپ

آموزش طراحی پوستر با هوش مصنوعی و نئورال فیلتر فتوشاپ

راهکاری فوق العاده برای متقاعد کردن مشتری

راهکاری فوق العاده برای متقاعد کردن مشتری

آموزش تغییر بکگراند در فتوشاپ

آموزش تغییر بکگراند (پس زمینه) عکس در فتوشاپ

آموزش فتوشاپ ترمیم عکس توسط ابزار استامپ

آموزش ترمیم عکس توسط ابزار استامپ (clone stamp)