آموزش رایگان طراحی پوستر شب یلدا در فتوشاپ با پیمان صدوق (قسمت اول)

253

آموزش رایگان طراحی پوستر شب یلدا در فتوشاپ با پیمان صدوق (قسمت اول)

اموزش طراحی وکتور آرت و طراحی کاراکتر در ایلوستراتور
null
حتما بخوانید!
نسخه ای که مشاهده می‌فرمایید نسخه کم حجم و کم کیفیت آموزش می‌باشد می‌توانید جهت مشاهده نسخه با کیفیت اصلی از لینک زیر اقدام نمایید و آن را در یوتوب مشاهده بفرمایید. فقط حتما باید از فیل شکن استفاده نمایید.
نمایش آموزش در یوتوب
پک آموزش گام به گام فتوشاپ

آموزش‌های حرفه‌ای فتوشاپ

پکیج‌های گام به گام و پروژه محور

رایگان آموزش ببینید

اینستاگرام رسمی

اینستاگرام رسمی

آموزش رایگان طراحی پوستر شب یلدا در فتوشاپ با پیمان صدوق (قسمت اول)

خرسندیم که در چهل و نهمین قسمت از سری آموزش‌های یکشنبه های آموزشی در خدمتتان هستیم.

بچه‌ها سلام مرسی از حمایتای همیشگیتون.

امروز آموزش رایگان طراحی پوستر شب یلدا یا همون پوستر یلدایی در فتوشاپ رو براتون آماده کردم که این آموزش در سه قسمت تولید و به صورت یک روز درمیون تا شب یلدا منتشر میشه.

طراحی پوستر در فتوشاپ یکی از منابع درآمد عالی برای طراحان گرافیک حساب میشه. ما دو مدل طراحی پوستر داریم

  1. طراحی پوستر برای وب و شبکه‌های اجتماعی
  2. طراحی پوستر مخصوص چاپ

که هر دو از نظر تکنیک‌های طراحی تقریبا یکی هستن و عمده تفاوتشون روی سیستم رنگی و طراحی بر اساس رنگ هست که توی زمینه چاپ باید دقت خیلی خیلی بالایی توی زمینه رنگ بشه تا چاپ خراب نشه.

طراحی امروزمون کاملا بر پایه وب هست و تکنیک‌های خیلی جذابی رو داخلش آموزش دادم. در قسمت اول طراحی کلمه YALDA و روبان آن را به شما آموزش میدم و در قسمت‌های بعدی سایر آبجکت‌ها رو با هم طراحی می‌کنیم.

اگه حس کردید جایی از آموزش رو متوجه نمیشید یا نیاز به یادگیری مباحث پایه و مقدماتی فتوشاپ دارید حتما از پک‌های گام به گام فتوشاپ من استفاده کنید که لینکش پایین همین کپشن درج شده. اگر سوالی بود داخل بخش کامنت ازم بپرسید و یا داخل گروه پرسش و پاسخمون عضو بشید.

سایر قسمت‌ها:

آموزش رایگان طراحی پوستر شب یلدا در فتوشاپ با پیمان صدوق (قسمت دوم)

آموزش رایگان طراحی پوستر شب یلدا در فتوشاپ با پیمان صدوق (قسمت سوم)

آموزش گام به گام فتوشاپ

اگه به طراحی پوستر با فتوشاپ علاقه دارید آموزشای زیر رو بهتون پیشنهاد میکنم:

  1. آموزش طراحی پوستر تبلیغاتی در فتوشاپ
  2. آموزش طراحی پوستر سینمایی جوکر در فتوشاپ
  3. آموزش طراحی پوستر و تراکت در فتوشاپ با پیمان صدوق
  4. آموزش طراحی پوستر فوتبالی در فتوشاپ
  5. آموزش طراحی پست اسلایدی اینستاگرام در فتوشاپ

کانال یوتوب ما را دنبال نمایید

اگر از این آموزش رایگان فتوشاپ لذت بردید حتما نظرتان را در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید.

شاید علاقه‌مند باشید

12 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • اسماعیل امیری
    2020-12-19 12:38

    سلام. از اموزش های خوبتون تشکر میکنم
    لطفا یه مقدار سطح اموزش ها رو بالاتر ببرید تکنیک های جدید پروژه های حرفه های تر چون بچه های که با شما هستن واقعا سطحشون بالاتر رفته و این پروژه ها برای ما معمولی شده و کسایی که تازه وارد هستن اونا هم با دیدن قسمت های قبلی میتونن به این سطح برسند.

    پاسخ
    • مهندس پیمان صدوق
      مهندس پیمان صدوق
      2020-12-19 18:41

      الان شما به این پوستر میگید سطح پایین؟

      پاسخ
      • اسماعیل امیری
        2020-12-21 13:32

        ببخشید سوء برداشت نشه من گفتم کسایی که با اموزش های شما همراه بودن سطحشون بالا رفته واقعا و من هم جزء همون گروهم و از طرفداری آموزش های شما و همیشه بابت این اموزش ها ممنون شما هستم

        پاسخ
        • مهندس پیمان صدوق
          مهندس پیمان صدوق
          2020-12-21 20:19

          اما این جواب سوال من نبود.
          الان شما این آموزش رو سطح پایین میدونید؟ چون زیر این آموزش این کامنتو گذاشتید. این اول بفرمایید.

          پاسخ
          • اسماعیل امیری
            2020-12-22 13:39

            ببینید کسایی که از قسمت اول اموزش ها با شما هستن واقعا پیشرفت کردن واین اموزش ها برای کسایی که تازه وارد اموزش ها شدن بسیار سخت و کسایی که مدت زیادی هست با شما هستن چون در مسیر پیشرفت هستن دوست دارن هر اموزش از اموزش قبلی سختر باشه دلیشم اموزش های خوب شماست .
            افراد زیادی هستن فتوشاپ اموزش میدن و دیدم ولی هیچکدوم واقعا مثل شما عالی وشیرین نیستن منظور از این شیرین همون خنده ها و اینکه نمیذارید اموزش خسته کننده باشه و کاربر خسته بشه.
            در انتها من احساس کردم ناراحت شدید ولی من همچین منظوری نداشتم امیدوارم همیشه موفق باشید و عذرخواهی میکنم اگه ناراحت شدید و من همچنان شما رو دوست دارم.

          • مهندس پیمان صدوق
            مهندس پیمان صدوق
            2020-12-22 13:49

            بله ناراحت شدن داره وقتی میبینی همه دوستان فقط به فکر خودشون هستن و حمایتی نمیکنن و فقط مصرف کننده هستن و توقعشون ماشالله خیلی بالاست اما هیچ حمایتی در روند معروفیت مدرس نمیکنن
            ناراحتی هم داره و باعث میشه مدرس آموزش رایگانشو سطح پایین کنه و جاش پک حرفه ای بسازه مثل خیلیای دیگه که آموزش ساده میسازن و کلی هم دیده میشن. ما آموزش حرفه ای میسازیم و کاربر برای اینکه فقط خودش یاد بگیره حاضر نیست با بقیه به اشتراک بذاره.
            ناراحت شدن داره چون کلی سر آموزشا زحمت کشیده میشه زمان و هزینه میشه و یه کاربر میاد میگه این آموزشای ساده رو نساز ما به حرفه ای عادت کردیم.
            آموزش حرفه ای حمایت لازم داره دوست من. حمایت همه جانبه در یوتوب و اینستا و تلگرام
            امیدوارم منظورمو کامل متوجه شده باشید. و دوباره تکرار مکررات نشه.

  • پوریا
    2020-12-20 12:16

    عالی عالی عالی مثل همیشه
    دمتون گرم

    پاسخ
  • اسماعیل امیری
    2020-12-21 13:04

    سلام .
    توجه کنید برای کسایی که اموزش های قبلی شما رو دیدن و تمرین کردن واقعا پیشرفت کردن و دوست دارن تکنیک های جدیدتری یاد بگیرن و اگر اموزش های جدید برای کسی سخت هستش اگه واقعا تمام اموزش های قبلی تمرین کنه شده چند بار حتما سطحشو بالا ببره و واقعا اموزش ها بسیار دقیق و با بیانی شیرین که واقعا خسته کننده نمی باشه

    پاسخ
    • مهندس پیمان صدوق
      مهندس پیمان صدوق
      2020-12-21 20:24

      من این آموزش رو اصلا سطح پایین نمیدونم یکی دوتا آموزش قبل بله بود اونم دلیل داشت.
      چون کاربرا حمایت نمیکنن. و وقتی حمایتی نمیکنن من هم آموزش خوب رو پولی می‌کنم و آموزشای سطح مبتدی رو رایگان. حالا اگه طالب آموزش خوب هستید حمایت کنید. این چیزیه که من رک همه جا گفتم.
      کاربری که حمایت نکنه نباید انتظار آموزش سطح بالا داشته باشه.
      من در حال ضبط پک چاپ هستم و به خاطر همینم نمیتونم آموزش سطح بالا بسازم اگر حمایتا خوب بود بعد پک چاپ کارای قوی میسازم اگه خوب نبود همونارو پک میکنم که درآمد داشته باشه برام. امیدوارم پاسخم شفاف بوده باشه.

      پاسخ
      • اسماعیل امیری
        2020-12-22 13:28

        بله حرف شما هم کاملا درسته و دوست داری بابت زحمت های که میکشید ازتون حمایت بشه ولی واقعا خیلی اموزش هاتون عالی و تاثیر گذار هست و خود من فقط در حد اشنایی با ابزار ها بودم ولی از زمان اشنایی با شما واقعا زمین تا اسمون فرق کردم و کارهای فتوشاپ مورد نیاز خودم و دوستان رو به راحتی انجام میدم و تنها دلیلش اموزش های خوب شماست و اینکه من به شخصه دوست دارم با تکنیک های جدیدی که اموزش میدید اشنا بشم و هر هفته منتظر میمونم تا اموزش جدید بزارید.
        یه پیشنهاد برای شما اقا پیمان اگه بتونید یه مقدار اموزش هارو به سمت معماری پست پروداکشن ببرید چون خیلی ها دنبال همچنین اموزش های هستن و میتونن حمایت کنن البته نظر شما مهمه این فقط یه پیشنهاد بود.
        بازم تشکر میکنم از تمام زحمات شما.

        پاسخ
        • مهندس پیمان صدوق
          مهندس پیمان صدوق
          2020-12-22 13:43

          ممنون دوست من.
          شما خودتون از من حمایت داشتید تا به حال؟ با وجود صحبت‌های خودتون که میفرمایید خیلی تاثیر گذاشته آموزش‌ها
          حمایت: تماشا در یوتوب، دانلود نکردن (دانلود کردن حرام است) لایک و کامنت در یوتوب و اگر پیج اینستا دارید استوری کردن یا معرفی کردن من به دوستانتون

          پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست