سایز بنر چاپی و بنر سایت در فتوشاپ و رزولوشن بنر

turned_in_notدسته‌بندی: مقالات آموزشی فتوشاپ, آموزش طراحی بنر, آموزش فتوشاپ
لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=24658

ویدیو‌های سایت پخش نمیشن؟ لطفا ( V . P . N ) خود را خاموش کنید؛ اگر مشکل حل نشد به پشتیبان پیام دهید.

سایز بنر چاپی و بنر سایت در فتوشاپ و رزولوشن بنر

قبل از اینکه درمورد ابعاد طراحی بنر صحبت کنیم، میخواهیم ابتدا یک تعریف کلی از بنر داشته باشیم. اگر جزء افراد علاقمند به طراحی بنر در فتوشاپ هستید به شما پیشنهاد می کنم این مقاله جامع و کامل را تا انتها مطالعه کنید، چون تمام موارد مربوط به طراحی banner را مورد بررسی قرار داده‌ایم. خب اگر می‌خواهید بدانید سایز بنر برای طراحی چند باید باشد همراه ما بیایید. لازم به ذکر است که این مقاله به درخواست یکی از همراهان کمپرس کو که درخواست خود را در قالب یک کامنت در زیر یکی از پست های ما درج کرده بودند ، تهیه شده است.

 سایز طراحی بنر

طراحی بنر در فتوشاپ چیست؟

بنر یکی از روش های تبلیغات گرافیکی است، که دیگر محدود به بنرهای چاپی نمی‌شود بلکه امروزه از بنرها در طراحی پست و استوری اینستاگرام و یا صفحات وب نیز استفاده می‌شود. بنرها به دلیل اینکه می‌توانند به سادگی یک شخص را در صفحات وب جذب کنند و اطلاعاتی کاملی را در اختیار آن فرد قرار دهند بسیار محبوب هستند. تبلیغات بنری اولین بار در سال 1994 در اینترنت و پس از آن در بازاریابی اینترنتی ظاهر شد. در حال حاضر، با محبوبیت روزافزون اینترنت، افراد و شرکت‌های بزرگ؛ تبلیغات بنری آنلاین را برای تبلیغ خدمات، محصولات و وب‌سایت‌های خود انتخاب می‌کنند.

انواع مختلفی از بنرها در اندازه و شکل‌های متفاوت وجود دارند، که هر یک از آنها با هدف منعکس کردن پیام‌هایی طراحی شده‌اند. قرار دادن بنرها در وب سایت نقش حیاتی در جذب افراد و افزایش نرخ کلیک دارد. فن‌آوری‌های مورد استفاده برای ایجاد این تبلیغات بصری متفاوت است، برخی از طراحان banner، بنرهایی را با فرمت‌های GIF ایجاد می‌کنند در حالی که برخی از طراحان؛ از فناوری‌های FLASH برای ایجاد یک خروجی متحرک استفاده می‌کنند که قطعا؛ کلیک‌های بیشتری برای وب‌سایت شما می‌آورند.


فرمت GIF و FLASH :

گیف یا Gif مخفف عبارت  Graphic interchange format است. در این فرمت از روشی برای کاهش حجم تصاویر استفاده می‌شود؛ که کیفیت تصویر اولیه کاهش نمی یابد و همچنین این فرمت از تصاویر متحرک پشتیبانی می‌کند.

فلش که با پسوند SWF و مخفف عبارت Shokwave Flash است؛ قابلیت اجرای انواع فایل انیمشن، ویدیو و تصویر را دارد و به همین دلیل برای مخاطبان بسیار جذاب است.


 

نرم افزار فتوشاپ، ابزاری مفید برای طراحی banner می‌باشد؛ و امروزه ابزارهای آنلاین بسیاری وجود دارد که کار طراحی را برای ما آسان کرده‌اند. ابزارهای آنلاین برای طراحی بنر، از جهاتی همانند ابزارهای لایه باز فتوشاپ ( اکشن ، استایل ، براش و…) عمل می‌کنند، زیرا نیازی به داشتن مهارت بالایی برای استفاده از آنها نیست و همچنین با کمک این ابزارها می‌توانید؛ یک طرح گرافیکی را با هزینه بسیاری اندکی طراحی کنید.

نکات مهم در طراحی بنر:

شاید قبل اینکه بخواهید یک بنر طراحی کنید، با خودتون بگویید: در طراحی بنر چه نکاتی باید رعایت شود؟؟؟


مقاله مرتبط با نکات مهم در طراحی بنر:


استفاده از انیمیشن در طراحی بنر:

اگر از بنرها در سوشال مدیا‌ها و یا سایت میخواهید استفاده کنید، قطعا استفاده از انیمشن‌ها گزینه خوبی برای جذب بازدیدکنندگان است و این نکته را به خاطر داشته باشید؛ که بیش از حد از انیمیشن‌ها استفاده نکنید؛ چون باعث اذیت و سردرگم شدن مخاطب شما می‌شود. ما به شما توصیه می کنیم که از یک حلقه بی نهایت برای تکرار انیمیشن ها استفاده نکنید و این حلقه تکرار را به 7-10 بار محدود کنید و در آخرین فریم انیمیشن، پیام اصلی خود را قرار بدهید.

انتخاب رنگ مناسب برای بنر :

 انتخاب رنگ برای طراحی بنر

خب ما در اکثر مقاله‌های آموزشی خود درمورد اهمیت رنگ شناسی در فتوشاپ صحبت کرده‌ایم. بنرهای آبی، زرد و سبز دارای نرخ کلیک (CTR) بالاتری نسبت به بنرهای سیاه و سفید هستند. در طراحی بنر از رنگ قرمز کمتر استفاده کنید؛ و بسته به آنچه ارائه می‌دهید، حتما از کلمه “رایگان” در banner خود استفاده کنید، زیرا همه ما می‌دانیم که کلمه رایگان چه معجزه‌ای در جذب مشتری دارد. به عنوان مثال، استفاده از عبارت ” آموزش رایگان فتوشاپ ” قطعا نرخ کلیک بیشتری نسب به عبارت” آموزش فتوشاپ ” دارد. از جمله مناسب‌ترین رنگ ها برای طراحی banner میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • قرمز: این رنگِ قدرتمند برای اکثر مخاطبان جذاب است، اما از آن به میزان متعادلی استفاده کنید و اگر به دنبال ظاهری کلاسیک یا جدی هستید، از استفاده، رنگ قرمز اجتناب کنید.
  • نارنجی: این یک رنگِ پر انرژی است که از آن  می‌توان برای دکمه تماس یا عباراتی مانند: “آموزش رایگان” استفاده کرد.
  • زرد: این رنگ بسیار چشم نواز است و یک  انرژی خاص و حس مقرون به صرفه بودن یک کالا از لحاظ هزینه‌ای را ، به شخص منتقل می‌کند.
  • سبز: این رنگ نشان‌دهنده؛ سلامتی، طراوت، ثروت، محیط زیست، رشد، پرورش و شروع‌های جدید است و از طرفی درک این رنگ برای چشم بسیار آسان است.
  • آبی: این رنگ نشان‌دهنده؛ ایمنی، اعتماد، وضوح، بلوغ، آرامش، عقل،طراوت است و به همین دلیل در طراحی اکثر لوگوها از این رنگ استفاده می‌شود.
  • سفید: این رنگ نشان‌دهنده؛ پاکی، مدرنیته، سادگی، صداقت است و این رنگ باعث ایجاد حس اقتصادی بودن یک محصول می‌شود.
  • سیاه: این رنگ نشان‌دهنده؛ انحصار، رمز و راز، مدرنیته، قدرت، پرستیژ، تجمل است و همچنین متن سیاه روی پس‌زمینه سفید خواناترین ترکیب رنگ است.
  • قهوه ای: این رنگ نشان‌دهنده؛ طبیعت، چوب، چرم، جدیت است. قهوه ای رنگ‌های قوی تر را متعادل می‌کند و استفاده از آن برای بافت‌های پس زمینه خوب است.
  • خاکستری: این رنگ نشان‌دهنده؛ بی‌طرفی است و هنگامی که به عنوان پس زمینه استفاده شود؛ میزان رنگ‌های دیگر را تشدید می کند.

مقالات مرتبط با انتخاب رنگ صحیح در طراحی: 


پیام خود را کوتاه و جامع منتقل کنید:

بنرهای ساده و قابل درک قطعا CTR بالاتری نسبت به بنرهای گُنگ و پیچیده دارند. پس مطمئن شوید که banner شما در عین سادگی و مینیمال بودن؛ می‌تواند پیام شما را به مخاطب هدفتان برساند. هنگامی که افراد بر روی banner تبلیغاتی کلیک می‌کنند، می‌خواهند مستقیماً به صفحه وبی که اطلاعاتش درج شده است؛ وارد شوند و نمی‌خواهند که به یک سایت دیگر که کاملا بی ربط است هدایت شوند. حال اگر شما قصد طراحی بنر فیزیکی یا چاپی را دارید، باید از یک طرح کاملا ساده اما در عین حال کاملا رسا استفاده کنید.

چه ابعادی برای طراحی بنرهای تبلیغاتی مناسب است؟

خب شاید قبل شروع طراحی banner در فتوشاپ با خودتان بگویید “ از چه ابعادی برای طراحی بنر باید استفاده کنم؟ ” یا ” چه ابعادی برای طراحی بنر مناسب است؟

بنرها در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارند، بنابراین تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدوم سایز مناسب است، قطعا کار مشکلی می‌باشد. طبق گفته گوگل ادز:«بزرگترین شبکه تبلیغاتی موجود در جهان، بیشترین اندازه‌های مورد استفاده در طراحی banner سایت عبارتند از:»

اندازه و ابعاد سایز بنر سایت:

  •      300×250 پیکسل (مستطیل خطی)
  •      336×280 پیکسل (مستطیل بزرگ)
  •      728 × 90 پیکسل ( تابلوی اعلانات)
  •      970×90 پیکسل ( تابلوی اعلانات بزرگ)
  •      468×60 پیکسل (بنر)
  •      300×600 پیکسل (تبلیغ نیم صفحه)
  •      160×600 پیکسل (wide skyscraper)
  •      250×250 پیکسل (مربع)
  •      200×200 پیکسل (مربع کوچک)
  •      300×50 پیکسل (بنر موبایل)

آموزش‌های مرتبط با طراحی بنر سایت:


 

اگرچه گاهی اوقات کلمه بنرها به عنوان مترادفی برای تبلیغات نمایشی استفاده می‌شود، در واقع؛ شما می‌توانید در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی محبوب مانند:

  • توییتر
  • فیس بوک
  • یوتیوب

با بنرها روبرو شوید.

 ابعاد بنر برای طراحی

سایز بنر تبلیغاتی برای توییتر، یوتیوب، اینستاگرام، لینکدین، تیک‌تاک و پنترست:

  • 1080×1080 پیکسل (بنر تبلیغاتی فیسبوک)
  • 1080×1080 پیکسل (طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام)
  • 468×60 پیکسل یا 728×90 پیکسل (بنر تبلیغاتی YouTube)
  • 1128×191 پیکسل (بنر تبلیغاتی لینکدین)
  • 1500×500 پیکسل (عکس بنر یا هدر توییتر)
  • 1080×1920 پیکسل (پنترست یا عکس نمایه)
  • 1200×628 پیکسل (بنر تبلیغاتی TikTok)

سایز استاندارد بنر چاپی

قطعا یکی از پر استرس‌ترین کارها چاپ طراحی بنر چاپی در فتوشاپ است و اطلاع از سایز بنر چاپی نیز از اهیمت بالایی برخوردار است.

یکی از نکات مهم که به عنوان یک طراح، درمورد ابعاد طراحی بنر باید بدانید این است که؛ ابعاد دقیقی برای بنر وجود ندارد بلکه مشتری شما تعیین کننده سایز بنر است؛ و این اصل مهم را به خاطر داشته باشید که همیشه چند سانتیمتر اضافه‌تر از، ابعادی که مشتری گفته است، بوم طراحی خود را ببندید. در ادامه ابعادهایی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند را برای شما عزیزان شرح داده‌ایم:

ابعاد استاندارد بنرهای تبلیغاتی چاپی

  • ابعاد 63 در 24 اینچ جزء اندازه های استانداردی هستند؛ که معمولاً درخواست می‌شود، از این سایز برای نشان دادن طرح‌های تبلیغاتی رستوران و کافه استفاده کنید. این ابعاد جز کوچکترین ابعادها در طراحی بنر است.
  • بنرهای کوچک برای به اشتراک گذاشتن افتتاح یک کسب و کار یا اطلاع‌رسانی به عابران در مورد جدیدترین لیست املاک و مستغلات یا املاک تجاری، ایده‌آل هستند. در ابعاد 72 در 24 اینچ بهتر است؛ که سایز فونت نوشته‌های خود را روی اعدادی بزرگ تنظیم کنید تا به راحتی توجه افرادی را جلب می کند. این ابعاد جز ابعاد کوچک محسوب می‌شود.
  • ابعاد 96 در 24 اینچ از اندازه‌های استاندارد چاپ بنر است، این ارتفاع(یا عرض، بسته به جهت بنر وینیل شما) به شما این امکان را می‌دهد؛ تا پیام banner خود را با جزئیات بیشتر توضیح دهید. می‌توانید حروف خود را کمی بزرگ‌تر کنید یا جلوه‌های بصری بیشتری مانند عکس‌ها و طرح‌هایی را در آن قرار دهید. این ابعاد جز ابعاد Medium-Small است.
  • ابعاد 72 در 36 اینچ ، در این ابعاد می‌توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید، زیرا با اضافه شدن “عرض بیشتر” در بنرها، می‌توان توجه افراد را از فاصله‌ای دور به خود جلب نمود. اینها انتخاب مناسبی برای نشان دادن برند نوشیدنی یا محصولات شما هستند. در این ابعاد banner سعی کنید؛ شعار و لوگوی را در طرح بنر خود وارد کنید. مشابه این اندازه، بنرهای جمع شونده در 81 در 33 اینچ  هستند. این ابعاد جز ابعاد Medium است.
  • 96در 36 اینچ  طول اضافی این بنر، فضای بیشتری را برای برانگیختن احساسات افراد فراهم می‌کند. در طراحی این ابعاد، بهتر است لوگوی خود را در بزرگترین حالت برای چاپ قرار دهید تا با این کار اجازه دهید طرح بنر شما بیشتر از قبل بدرخشد و مطمئن شوید؛ که طرح‌های مناسبی برای پر کردن این فضا دارید. این ابعاد جز ابعاد Medium-Large است.
  • 120 در 48 اینچ  آیا اندازه استاندارد banner و اندازه بنرهای قبلی باعث شده است که شما به دنبال ابعادی بزرگتر برای طراحی بنر باشید؟ آیا هنوز به دنبال گزینه‌ای در بین اندازه‌های استاندارد banner هستید؛ که واقعاً بتواند فضایی بیشتری را برای پیاده سازی استراتژی بازاریابی شما تامین کند؟ این اندازه استاندارد بنر بزرگ برای شما مناسب است و همچنین مناسب برای استفاده در: افتتاحیه ها، فروش، کمپین استخدام، اخبار نمایشگاه، علامت خوش‌آمدگویی و موارد دیگر است. این ابعاد جز ابعاد  Large است.
  • 600 × 1800 اینچ (بسیار بزرگ) صادقانه بگوییم، این ابعاد جزء بزرگترین ابعادی است که می توانیم به شما همراهان کمپرس کو ارائه دهیم. آیا می‌خواهید با banner تبلیغاتی خود یک دیوار کامل یا کل ساختمان را بپوشانید؟ اندازه استاندارد بنر محدودیت‌های خود را دارد، اما شما می توانید؛ بنر خود را در ابعادی خاص، به گروه کمپرس سفارش دهید. اگرچه این ابعاد از نظر فنی یکی از اندازه‌های استاندارد banner نیست، اما این سایز بزرگ بنر را برای شما قرار دادیم تا بگوییم در کمپرس بدون هیچ محدودیتی برای شما هر آنچه را که بخواهید برآورده می کنیم. این ابعاد جز ابعاد  Extreme یا خیلی بزرگ است.

ابعاد استاندارد بنرهای تبلیغاتی برای استندهای ایستاده

استندها به دلیل داشتن کاربردهای مختلف، دارای سایزهای متنوعی است. یکی از نکات مهمی که باید در هنگام چاپ بنر تبلیغاتی استندی به آن توجه کنید، میزان فضای اشغالی توسط بنر است.

اگرچه سایز استندها را می‌توان بر اساس نیاز تغییر داد و به ابعاد دلخواه در آورد، اما به طور معمول به هنگام استفاده از استندها از ابعاد استاندارد ذیل استفاده می‌کنند:

  • 90*200
  • 100*200
  • 60*160
  • 85*200
  • 90*200
  • 170*60

بهترین رزولوشن (Resolution) برای چاپ بنر:

از آنجایی که اکثر بنرها برای چاپ در اندازه‌های نسبتاً بزرگ هستند، تنظیم صحیح Resolution در طول فرآیند طراحی می‌تواند کمی دردسرساز باشد. پس به یاد داشته باشید که قبل از شروع به طراحی، حتما از رزولیشن آن اطمینان حاصل کنید.

تنظیم رزولوشن تصویر در طراحی کارت ویزیت و سربرگ با تنظیم وضوح تصویر در طراحی بنرهای چاپی یکسان نیست. با توجه به اندازه بزرگ بنرها، نیازی به تنظیم تصویر به Resolution 300dpi نیست، زیرا از آنجاییکه کارت‌های ویزیت بعد از چاپ از نزدیک دیده می‌شوند، پس باید اطمینان حاصل کنید؛ که رزلوشن برابر 300dpi است. در چاپ banner ، تنظیم یک طرح در 300dpi نه تنها ضروری نیست، بلکه سرعت دستگاه چاپ را نیز کُند می‌کند. بنرهای بزرگ با رزولوشن 300dpi به زمان زیادی برای پردازش نیاز دارند؛ که این روند چاپ و طراحی را کُند کرده و همچنین ممکن است برای انتقال فایل خود به سیستم چاپخانه نیز به دلیل بالا بودن حجم فایل، با مشکل رو به رو شوید.

در اکثر چاپخانه‌ها می‌گویند، که یک بنر بزرگ باید دارای وضوح 150dpi باشد. با این حال، اگر banner شما چند متر طول داشته باشد، کار با چنین پروژه بزرگی در طول فرآیند طراحی ممکن است کمی دردسرساز باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم فایل خود را در یک چهارم اندازه مورد نظر طراحی و ذخیره کنید.

هنگام ایجاد بنرهای کوچک تا اندازه 5 متر مربع، dpi خود را حداکثر روی 125dpi تنظیم کنید. هنگام ایجاد یک banner بزرگ که تقریبا در فاصله کمی قرار داشته باشد و اندازه آن 5-50 متر مربع، می‌توانید dpi را به تقریباً 80-100 نقطه در اینچ کاهش دهید، و dpi بنرهای بزرگ را به 30-50 نقطه در اینچ کاهش دهید. اگر در مورد DPI طرح banner خود شک دارید، بهتر است طرح خود را در بزرگنمایی 100% مشاهده کنید و اگر کلیه المان ها واضح باشند، banner شما به خوبی چاپ می شود.

حداقل DPI برای چاپ با فرمت بزرگ معمولاً بسیار کمتر از چاپ با فرمت کوچک مانند کارت ویزیت و کارت پستال است. به عنوان مثال، یک بنر در فضای باز که در فاصله 10 تا 35 متری قرار دارد ، تنها به DPI حدود 75 نیاز دارد.

 سایز بنر چاپی

نکات مهم در خصوص چاپ بنر

وقتی نوبت به  چاپ بنر می‌رسد، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. حتی اگر در سایر موارد طراحی چاپ (مانند طراحی کارت ویزیت یا بروشور و غیره) نسبتاً تجربه دارید باید بدانید که بر خلاف موارد ذکر شده در فوق، چاپ بنرها دارای اصول چاپی خاصی هستند.

1 – در صورت امکان از Adobe Illustrator استفاده کنید:

اگر قصد ندارید از هیچ گرافیک خاصی در طراحی بنر خود استفاده کنید، انتخاب Adobe Illustrator برای طراحی بهترین گزینه است، زیرا پروژه شما به طور پیش فرض به عنوان یک پروژه بُرداری ذخیره می شود. این به این معنی است که فایل شما از نظر تئوری می تواند به هر ابعاد و  اندازه ای بدون از دست دادن کیفیت، بزرگ یا کوچک شود.

2 – تبدیل مُد رنگی به CMYK:

در همه مقالات آموزشی فتوشاپ درمورد اهمیت تبدیل مُدرنگی از RGB به CMYK گفته‌ایم، اکثر برنامه های کاربردی طراحی (مانند Adobe Photoshop) پروژه شما به طور پیش فرض؛ در مُد رنگی RGB تنظیم می‌کند و اگر طرح banner خود را قبل از چاپ به CMYK تبدیل نکنید، ممکن است با دریافت بنر خود با یک نتیجه غیرمنتظره‌ای برخورد کنید.



 3 – خط  Bleed در بنر

در بنرهای بزرگ نیازی به bleed نداریم؛ با این حال، برخی از چاپخانه‌ها ممکن است که از شما بخواهند که بیلید به طرح خود اضافه کنید. در مورد بنرها، باید حاشیه‌های بزرگ تری قرار داده شود، توصیه می کنیم مطمئن شوید؛ که متون و تصاویر شما حداقل 50 میلی متر از لبه فاصله دارند. برای بنرهای رول آپ، بهتر است؛ حاشیه 10 میلی متر از بالا، 4 میلی متر از سمت چپ و 150 میلی متر از پایین داشته باشید. به این ترتیب قسمت‌های طرح اصلی شما بریده نمی شود.

4 -فرمت طراحی بنر

یکی از پر تکرارترین سوالات در زمینه چاپ banner ،این است که ” فایل طراحی بنر باید با چه فرمتی ذخیره شود ؟” خب در اینجا به سوال شما پاسخ می‌دهیم: چاپگرها انواع فرمت های فایل را می‌توانند چاپ کنند، اما قابل قبول ترین آنها معمولا PDF، PSD یا JPG است. همچنین برای چاپ سریع و آسان باید طرح نهایی خود را به یک لایه تبدیل کنید.

ابزارهای آنلاین برای طراحی بنر:

با پیشرفت علم در همه زمینه‌ها ، انجام اکثر کارها برای ما انسان ها آسان شده است. البته باید بگوییم که این پیشرفت‌ها هم جنبه مثبت و منفی دارند. به طور مثال فکر کنید شما یک سفارش طراحی بنر را پذیرفته‌اید؛ اما درحالی که شما هیچ تایم آزادی برای آن طراحی ندارید، خب در اینجا استفاده از ابزارهای انلاین طراحی banner انتخاب بسیار عالی است، اما تصور کنید شما هیچ علم و مهارتی در زمینه طراحی و گرافیک ندارید و با این حال یک سفارش طراحی را قبول می‌کنید و سپس با ابزار آنلاین طراحی بنر، سفارش مشتری را آماده می‌کنید و این یکی از جنبه های منفی این ابزارها است. اگر قصد ورود به بازار کار را دارید از آموزش های پروژه محور فتوشاپ سایت کمپرس استفاده کنید و ما به شما این اطمینان را می دهیم در مدت زمان کوتاهی می توانید وارد بازار کار گرافیک شوید.

  • canva: یکی از ابزارهای معروف برای طراحی آنلاین، کنوا است. در این سایت می‌توانید بدون نیاز به هیچ علم و مهارتی در فتوشاپ، یک بنر زیبا طراحی کنید. کافیست در این عضو شوید و banner زیبای خود را طرحی کنید.

بنر ساز حرفه ای رایگان

Visme: یکی دیگر از ابزارهای آنلاین طراحی، ویس می است. در این سایت نیز همانند سایت قبلی می‌توانید بدون نیاز به هیچ علم و مهارتی در فتوشاپ، یک بنر زیبا طراحی کنید. کافیست در این عضو شوید و banner  زیبای خود را طرحی کنید.

بنر ساز حرفه ای رایگان

  • Adobe: خب سایت معروف ادوبی و تولید کننده نرم افزارهای گرافیکی نیز بستری را برای طراحی آنلاین فراهم کرده است. قبل از استفاده، به یاد داشته باشید که برای ورود به این سایت میبایست از وی پی ان استفاده کنید؛ زیرا کاربران کشور ایران اجازه دسترسی به این سایت را ندارند.
  • Fotor: خب یک سایت دیگر در زمینه طراحی انلاین banner ، فُتُر می‌باشد. با استفاده از این سایت می‌توانید به صدها تمپلیت آماده دسترسی داشته باشید و راهی مناسب جهت یافتن ایده برای طراحی بنر تبلیغاتی است.

ربات بنر ساز رایگان

لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=24658

14 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام . سپاس از سایت خوب شما –
    تنظیمات dpi برای یک پوستر تبلیغاتی 300*600 سانتیمتری عمودی در فوتوشاپ چی بهتر هست

    پاسخ
    • پیمان صدوق
      1402-04-10 17:33

      سلام خواهش می‌کنم
      ۷۲ مناسب هست حتی میتونه کمتر هم باشه.

      پاسخ
  • رامین اسداللهی
    1401-10-21 18:59

    خدایی دمتون گرم که انقد خوب همه چیو تو مقاله ها توضیح میدید ، تو سایتایه دیگه ادم گیج میشه بعدشم اصلا همه چیو نمیگن . واقعا خسته نباشید از تولید محتوای عالیتون.

    پاسخ
    • پیمان صدوق
      1401-10-21 21:53

      سلامت باشی امین عزیز ممنون از کامنت پر مهرت

      پاسخ
      • سلام
        من یک فایل دارم طراحی میکنم فایل psb هم در درایو دیگه ذخیره هست اما الان که میخوام عکس بذارم درایو c کلا قرمز میشه و اجازه ی کار داده نمیشه و تغییرات ذخیره نمیشه میدونید مشکل از کجاست تا بتونم ادامه ی طراحی خودم رو انجام بدم؟ اندازه پوستر هم ۵ متر در ۲ متر هست

        پاسخ
        • پیمان صدوق
          1402-03-21 13:52

          سلام وقت بخیر. دکمه‌های کنترل K را بزنید و در قسمت اسکرتچ دیسک همه درایو ها رو تیک بزنید و اگه رزولوشن طرحتون بالاست کمترش کنید

          پاسخ
  • یاسین
    1401-10-20 20:56

    بسیار عالی و کاربردی ممنون پیمان جان

    پاسخ
  • طراحی بنر با کورل آسونتره یا فتوشاپ ؟ میشه راهنمایی کنید

    پاسخ
    • پیمان صدوق
      1401-10-19 13:43

      سلام عباس عزیز
      بستگی داره شما با کدوم راحت باشید برای من قطعا فتوشاپ بهتره

      پاسخ
      • امیرعلی
        1401-10-19 16:30

        من حتی دیدم با ایلویستریتور هم بنر میزنن

        پاسخ
        • پیمان صدوق
          1401-10-19 19:53

          بله با تمام نرم افزارهای گرافیکی میشه مهم اینه شما با کدوم راحت باشید.

          پاسخ
      • سلام برای طراحی بنر ۵ متر در ۲ متر dpi رو روی ۱۵۰ تنظیم کنم یا ۷۰؟

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آموزش‌های مرتبط

آموزش رایگان طراحی رزومه در فتوشاپ با پیمان صدوق

آموزش رایگان طراحی رزومه در فتوشاپ

آموزش ساخت براش Brush فتوشاپ در 1دقیقه (تکنیک جدید) ⛅

۴ راه برای افزایش اعتماد به نفس در طراحی گرافیک

۴ راه برای افزایش اعتماد به نفس در طراحی گرافیک

نکات مهم در فتوشاپ

21 ترفند فتوشاپ که باید بلد باشید [ویدیویی]

آموزش طراحی لوگو دایره ای در ایلستریتور (قسمت اول)

آموزش طراحی لوگو دایره ای در ایلستریتور (قسمت اول)

آموزش افکت شره کردن رنگ در فتوشاپ

آموزش افکت شره کردن رنگ در فتوشاپ – افکت پاشش رنگ