لوگو گروه کمپرس

آموزش طراحی کارت ویزیت مخصوص چاپ افست

1.4K

آموزش طراحی کارت ویزیت مخصوص چاپ افست

27 دیدگاه

محصولات فروش ویژه

اموزش طراحی وکتور آرت و طراحی کاراکتر در ایلوستراتور
آموزش گام به گام فتوشاپ
null
حتما بخوانید!
نسخه ای که مشاهده می‌فرمایید نسخه کم حجم و کم کیفیت آموزش می‌باشد می‌توانید جهت مشاهده نسخه با کیفیت اصلی از لینک زیر اقدام نمایید و آن را در یوتوب مشاهده بفرمایید. فقط حتما باید از فیل شکن استفاده نمایید.
نمایش آموزش در یوتوب
10,000 تومان – خرید

جهت دانلود نسخه با کیفیت عالی این آموزش به همراه فایل لایه باز آن (در صورت داشتن فایل لایه باز) و همچنین دانلود هزاران طرح لایه باز و ابزار گرافیک بی‌نظیر می‌توانید نسبت به خرید اشتراک اقدام فرمایید.

آموزش طراحی کارت ویزیت مخصوص چاپ افست

سلام.

خرسندیم که در بیست و نهمین قسمت از سری آموزش‌های یکشنبه های آموزشی در خدمتتان هستیم.

حتما تا انتها ببینید تا جلوی ضرر کردنتان را بگیرد!!!!!!
سلام دوستان عزیز. در این آموزش رایگان فتوشاپ طراحی یک کارت ویزیت ساده و مدرن را به شما آموزش میدهیم که در کنار آن نکات استاندارد چاپ رو هم به شما گوشزد می‌کنم تا یک چاپ عالی را با کمترین ریسک تجربه کنید.
طراحی کارت ویزیت یکی از اولین منابع درآمدزا برای طراحان گرافیک محسوب می‌شود و اغلب طراحان گرافیک با طراحی کارت ویزیت کارشان را آغاز می‌کنند.
پس اگر شما هم به این نوع طراحی علاقه مند هستید حتما این آموزش را تا انتها ببینید.
این آموزش، آموزش خیلی خوبو کاربردی‌ هست و اگر شما هم از آن لذت بردید کامنت شما باعث دلگرمیه پس لطفا فراموش نشه ?
هدف ما تبدیل شدن شما به یک طراح حرفه‌ای هست پس با کامنتاتون از ما حمایت کنید.

اگر از این آموزش فتوشاپ لذت بردید حتما نظرتان را در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید.

آموزش تایپوگرافی ترکیب فونت نستعلیق با صورت انسان در فتوشاپ

آموزش تایپوگرافی حرفه ای ترکیب فونت نستعلیق با صورت انسان در فتوشاپ

لوگو گروه کمپرس
اینستاگرام رسمی

اینستاگرام رسمی

پک آموزش گام به گام فتوشاپ

آموزش‌های حرفه‌ای فتوشاپ

پکیج‌های گام به گام و پروژه محور

رایگان آموزش ببینید

لوگو گروه کمپرس

شاید علاقه‌مند باشید

لوگو گروه کمپرس

27 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام و خسته نباشید ، فقط خواستم تشکر کنم دمتون گرم عالی اموزش ها

    پاسخ
  • profile avatar
    سمانه
    2020-12-28 16:54

    سلام وقت بخیردو سوال داشتم خدمتتان یکی در فیلم آموزشی شره شره براشی که من استفاده می کنم باعث میشه لبهای لباس حالت تیزی وبدی بگیر لطف کنید نام براش استفاده شده در فیلم آموزشی بگید و درکالیگرافی وقتی من مثل شما سایه وچیزی اعمال می کنم روی نوشته اصلا نشان داده نمیشه اسم براش بگید لطفا وباتشکر ازفیلم های آموزشی زیبایتان درضمن فیلم های که گزینه دانلود کنارش است مشکلی ازنظرتان بابت دانلودواشکال شرعی ندارد.

    پاسخ
    • profile avatar
      مهندس پیمان صدوق
      2020-12-31 15:52

      سلام
      براش splash را در گوگل سرچ کنید
      اونهایی که گزینه دانلود دارن مشکلی نداره آموزش‌های جدید که دکمه دانبود ندارن رو لطفا یا در سایت ما و یا در یوتوب تماشا بفرمایید.

      پاسخ
  • profile avatar
    Javad.kohnezhad
    2020-11-27 01:51

    معرکه بود تمام پکیجا و آموزش های رایگان شما..خسته نباشید.

    پاسخ
  • profile avatar
    Mobinmz12
    2020-11-23 09:06

    اقا پیمان داخل هشتم شاهین ویلا یه مهدیون هست شما اونجا نیومدی؟فکر کنم یه جایی دیدمت???

    پاسخ
  • profile avatar
    Mobinmz12
    2020-11-22 16:13

    من تو کرج زندگی میکنم شاهین ویلا،فکر کنم بشناسی محله رو اخه شما تلفنم مال باغستانه

    پاسخ
  • profile avatar
    Mobinmz12
    2020-11-22 14:56

    اقا پیمان شما کلاس فتوشاپ هم داری؟منظورم انلاین نیست کلاس حضوری دارید؟

    پاسخ
    • profile avatar
      مهندس پیمان صدوق
      2020-11-22 20:56

      به دلیل کرونا نه همه چیز پکیج شده با کیفیت بالای صدا و تصویر

      پاسخ
  • profile avatar
    Mobinmz12
    2020-11-22 14:49

    ممنون???

    پاسخ
  • profile avatar
    Mobinmz12
    2020-11-21 21:16

    عالی اقا پیمان من یه پسر ۱۶ ساله هستم، تمام تنکنیک های فتوشاپ رو از ویدیو های شما یاد گرفتم خیلی قشنگ و واضح درس میدی،الان به لطف شما فتوشاپ رو خوب بلدم

    پاسخ
    • profile avatar
      مهندس پیمان صدوق
      2020-11-21 21:51

      خدارو شکر عزیزم
      خیلی خوشحالم برات
      فقط این وسطا یادت نره از آموزشا اونجوری که تو ویدیو ها میگم حمایت کنیا ???

      پاسخ
      • profile avatar
        مبین
        2020-11-22 14:22

        چشم،من با آموزش طراحی پوستر و تراکت شروع کردم و انقدر شما خوب درس دادی من با اینکه تازه فتوشام رو ریخته بودم تونستم یه تراکت خوب بزنم

        پاسخ
      • profile avatar
        Mobinmz12
        2020-11-22 14:39

        من یه سال پیش برای تفریح فتوشاپ کار میکردم پیش یه ابوالفضل نامی،فقط بهم کریت کرپینگ ماسک یاد داده بود که یه عکس پرنده میکشیدم پس زمینش گردو میزاشتم ولی الان دیگه اوضع عوض شده دیدم که فتوشاپ عجب چیز خفنیه میتونم باهاش در آمد کسب کنم و الان برام خیلی جدی شده بیشتر روز میشینم توی خونه فقط فتوشاپ کار میکنم که یه چیز جدید یاد بگیرم،الان برای دوستانم مثلا اسمشون رو سه بعدی میزنم روی یه عکس الماس بهشون تحویل میدم که بزارن پروفایل به فکر این هستم که بتونم یه درآمدی از طریق فتوشاپ کسب کنم.

        پاسخ
        • profile avatar
          مهندس پیمان صدوق
          2020-11-22 20:58

          ایولا ? بله از فتوشاپ میشه کلی پول درآورد خوشحالم که داری میترکونی ??

          پاسخ
          • profile avatar
            محمد
            2021-03-08 10:51

            سلام آقا پیمان خیلی ممنون از آموزش های عالی و بینظیرتون فقط ببخشید من آموزش هایی که مثل همین آموزش فایل دانلود دارد را دانلود می کنم اشکالی که ندارد؟

          • profile avatar
            مهندس پیمان صدوق
            2021-03-08 17:44

            سلام عزیزم
            نه اشکالی نداره چون خود آپارات قابلیتشو گذاشته اما آموزش‌های جدیدمونو که داخل آپارات نیست و قابلیت دانلود ندارن رو لطفا در یوتوب یا سایت کمپرس تماشا کنید.

  • خیلی عالی بود استاد لطفا اگر وقت داشتید و امکانش بود بازهم آموزش کارت ویزیت درست کنید ممنونم

    پاسخ
  • profile avatar
    مهدی
    2020-07-26 15:02

    سلام ممنونم از این آموزش.شما طراحی لگو تایپ رو آموزش دادید لطفا آموزش طراحی لگو نماد رو هم بسازید. باز هم متشکرم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست