هزینه طراحی کارت ویزیت ، لوگو و ست اداری 1403

turned_in_notدسته‌بندی: مقالات آموزشی فتوشاپ
لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=22157

۴۰٪ تخفیف نوروزی تمامی دوره های صفر تا ۱۰۰ فتوشاپ

فقط تا ۱۳ فروردین می‌توانید از این تخفیف بی‌نظیر استفاده کنید تخفیف‌ها روی دوره‌ها لحاظ شده و نیازی به کد تخفیف نیست:
        
نمایش دوره‌ها

ویدیو‌های سایت پخش نمیشن؟ لطفا ( V . P . N ) خود را خاموش کنید؛ اگر مشکل حل نشد به پشتیبان پیام دهید.

هزینه طراحی کارت ویزیت ، لوگو و ست اداری 1403

در این پست قراره که به هزینه طراحی کارت ویزیت ،هزینه طراحی لوگو و هزینه طراحی ست اداری بپردازیم و همه گزینه هایی که روی قیمت گذاری این طراحی در سه مورد بالا تاثیر گذار است را بررسی کنیم و در نهایت هزینه طراحی گروه کمپرس را هم ذکر خواهیم کرد.

هزینه طراحی کارت ویزیت چقدر است:

آموزش طراحی کارت ویزیت و ست اداری

طراحی و فرآیند چاپ دو بخش بسیار مهم و حیاتی می باشد. ما همیشه در تمامیه مقالات خود ذکر کرده ایم که اگر قبل از طراحی باید به خوبی درک کنید که مشتری می خواهد چه پیامی را به مخاطب خود منتقل کند و یا اینکه می خواهد چه تاثیری بروی مخاطب داشته باشد پس ابتدا ما نیازمند یافتن ایده اولیه برای طراحی گرافیک خود هستیم که در برگیرنده مواردی همچون نحوه استفاد از اشکال هندسی و ترکیب رنگ های مناسب می باشد. اما در مورد چاپ کارت ویزیت در ادامه به صورت مفصل صحبت خواهیم کرد. زمانی که به دنبال یک طراح برای طراحی کارت ویزیت خود هستید اولین اقدام سرچ به با عبارات و جملات مختلف در گوگل است که در ادامه به این عبارات اشاره می کنیم:

  • تعرفه طراحی
  • تعرفه طراحی کارت ویزیت
  • قیمت طراحی کارت ویزیت
  • هزینه طراحی کارت ویزیت در 1401
  • قیمت طراحی کارت ویزیت دورو
  • قیمت طراحی کارت ویزیت بدون چاپ
  • سفارش طراحی کارت ویزیت حرفه ای

تمامی عبارات و جملات فوق براساس نیاز مشتری متفاوت می باشد، شاید شخصی یک کسب و کار کوچکی دارد و براساس نیاز خود عبارت طراحی کارت ویزیت ارزان را سرچ کند و در مقابل شخصی دارای یک کسب و کار بسیار گسترده و شناخته شده ای است پس قطعا عبارت سفارش طراحی کارت ویزیت حرفه ای سرچ خواهد کرد زیرا داشتن یک کارت ویزیت منحصربفرد، نشان دهنده و معرفی کننده آن کسب و کار به دیگران است. اگر یک ارگان دولتی بخواهد سفارش طراحی بدهد، هیچوقت از عبارات فوق برای جستجو در گوگل استفاده نخواهد کرد زیرا همانطور که از نام آن مشخص است، این یک سازمان یا یک ارگان دولتی است که همه افراد آن را می شناسد و دیگر نیاز به طراحی کارت ویزیت ندارد زیرا وابسته با دولت می باشد و به جای عبارت های بالا ، از جملاتی همچون هزینه طراحی کارت پرسنلی، طراحی کارت شناسی پرسنل، هزینه طراحی کارت عضویت و … استفاده می کند.

قیمت طراحی کارت ویزیت به عوامل بسیار بستگی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • طراحی کارت ویزیت یک رو یا دو رو
  • طراحی کارت ویزیت با چاپ
  • طراحی کارت ویزیت اختصاصی
  • جنس کارت ویزیت
  • تکنیک چاپ کارت ویزیت
  • دریافت فایل کارت ویزیت طراحی شده
  • طراحی کارت ویزیت برش اختصاصی

خب شاید به عنوان یک مشتری برایتان جای سوال باشد که عبارات فوق به چه معنای است، خب ما در ادامه به معنی این عبارات می پردازیم که زمانیکه برای اولین برای دریافت نرخ طراحی کارت ویزیت تماس گرفتید و با این جملات روبرو شدید، بدانید که چه معنی دارد و شما برای پاسخ چه باید بگویید.

چاپ کارت ویزیت یک رو چیست؟

چاپ یک رو یعنی طرح شما فقط در یک طرف صفحه یا برگه چاپ شود و روی دیگر آن سفید باشد. چاپ یک رو بیشتر در مواقعی که قصد پرینت اسناد و یا مدارکی را دارید مورد استفاده قرار میگیرد و حتی زمانی که نوع جنس کاغذ انتخابی شما برای چاپ بسیار نازک باشد حتما باید از چاپ یک رو استفاده کنید. لازم به ذکر است که تنها در کارت ویزیت هایی که از جنس شیشه ای در چاپ شان استفاده می شود، باید طرح فقط یک رو داشته باشد.

چاپ کارت ویزیت دو رو چیست؟

بسیاری از طرح های گرافیکی مانند بسته محصولات ، کارت ویزیت، کاتالوگ ، بروشور ، کاور موزیک و سایر موارد نیاز دارند که به صورت دو رو چاپ شوند و حتی کارت پستال‌ها نیز باید به صورت دو رو چاپ شوند زیرا در یک سمت آن تصویر و بر سمت دیگر پیام یا آدرس باید قرار بگیرد.

طراحی کارت ویزیت همراه با چاپ آن به چه معنا می باشد؟

در بعضی مواقع شما فقط به طراح گرافیکی نیازمند هستید و اما برخی افراد به غیر از سفارش طراحی کارت ویزیت ، از طراح می خواهند که فرآیند چاپ کارت ویزیت را هم انجام دهد که در این صورت هزینه چاپ نیز به جمع کل فاکتور مشتری اضافه می گردد و ذکر این نکته مهم است که هزینه چاپ کارت ویزیت به موارد بسیاری بستگی دارد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

طراحی کارت ویزیت اختصاصی چیست؟

اگر به ابتدای مقاله می داشتید ، در قسمتی به بزرگی و کوچکی کسب و کارها اشاره کردیم و گفتیم که اگر یک کسب و کاری بزرگ و شناخته شده باشد به طبع نیازمند یک طراحی خاص می باشد و حال منظور از طراحی اختصاصی همین می باشد که از طراح خواسته می شود یک طرح جدید را از ابتدا برای این کسب و کار طراحی کنند بدون اینکه از طرحی دیگر کپی برداری شده باشد زیرا همانطور که در مقاله یافتن ایده اولیه برای طراحی گرافیک نیز کرده بودیم ، برای ایده یابی می توانید از طرح های دیگران الهام بگیرید اما در این نوع طراحی میبایست طراح یک طرح کاملا جدیدی را متناسب با آن نوع کسب و کار آنها طراحی کند و توجه به نوع انتخاب ترکیب رنگبندی در این نوع از طراحی ها بسیار مهم و حیاتی می باشد و این بخش مستلزم آشنا بودن گرافیست با تئوری و معنای هر رنگ در گرافیک می باشد.

چرا جنس کارت ویزیت در تعیین قیمت تاثیر گذار است ؟

موارد بسیاری زیادی بر قیمت نهایی کارت ویزیت تاثیر می گذارد که جنس کارت ویزیت برای چاپ یکی از آن موارد است لازم به ذکر است که ابعاد کارت ویزیت نیز بر قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار می باشد. در فرآیند چاپ از انواع متریال های مختلف استفاده می شود، ازجمله‌ مقوا، چوب، فلز، پلاستیک ، چرم و حتی شیشه ، که هر یک از این متریال قیمت و تعرفه‌ی مختص به خود را دارند و در هنگام انتخاب کارت ویزیت باید به این موضوع توجه کرد.

کارت ویزیت گلاسه با روکش سلفون مات یا براق:

کارت ویزیت های گلاسه با روکش سلفون باعث بالا رفتن کیفیت، زیبایی و ظرافت طرح چاپی می شود و روکشن سلفون از کارت ویزیت در برابر خط و خش، نور، گرما، رطوبت محافظت می کند و بدین ترتیب طول عمر و ماندگاری کارت ویزیت افزایش می یابد.

کارت ویزیت لمینت براق یا مات:

کارت ویزیت لمینت براق یا مات

بسیاری از افراد طرفدار کارت ویزیت لمینت براق هستند. پوشش براق موجود در این نوع کارت ویزیت ها در برابر صدمات نقش محافظتی را ایفا می کند و به رنگ های روشن ، ظاهری زیبا و شاداب می بخشد.

کارت ویزیت لمینت برجسته:

در کارت ویزیت لمینت برخی از رنگ‌ها به نحو مطلوبی روی کارت ویزیت لمینت نمی‌نشینند و توصیه می شود اگر این جنس را برای چاپ کارت ویزیت خود انتخاب کرده اید،از رنگ های قهوه ای تیره ، دودی، مشکی استفاده نکنید.

کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی:

کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی

کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی دارای مقاومت در برابر آب و ماندگاری بالا است. این کارت‌ها ابتدار بر روی کاغذ ۳۰۰ گرمی چاپ می‌شوند و سپس یک روکش سلفون مخملی بر روی آنها کشیده می‌شود. کاغذ گلاسه و روکش سلفون مخملی با جنس لطیفی که دارد زیبایی خاصی به کارت ویزیت شما می بخشد.

کارت ویزیت طلاکوب:

کارت ویزیت طلاکوب

کارت ویزیت طلاکوب کاملا ضد خط و خش، مقاوم در برابر آب، ماندگاری بالا است اما از انعطاف‌پذیری پایینی برخوردار است و به سادگی پاره نمی شود. این نوع کارت ویزیت دارای استحکام بالا و ضخامت بیشتر نسبت به سایر کارت‌های ویزیت دارد. رنگ بندی طلایی حس خاص و شیک بودن را به مخاطب شما منتقل می‌کند.

کارت ویزیت کتان آلمان:

جنس این کاغذ مقوای ۳۰۰ گرم کتان است که دارای بافت برجسته، انعطاف پذیر و در برابر آب مقاوم نمی باشد. در دست گرفتن کارت ویزیت کتان آلمانی حس شیک‌تر و بهتری به شما می‌دهد و برای مخاطبان نشانه‌ای از دقت و حوصله شما در انتخاب کاغذ کارت ویزیتان تفسیر خواهد شد.

کارت ویزیت کتان امباس:

کارت ویزیت کتان امباس

جنس این کاغذ مقوای ۳۰۰ گرم کتان است که دارای بافت برجسته، انعطاف پذیر و در برابر آب مقاوم نمی باشد. همانطور که گفته شد، کتان امباس دارای بافت برجسته ای است که باعث می شود برخی از رنگ‌ها روی این جنس به خوبی ننشیند و توصیه می شود بیشتر برای طرح‌هاییکه دارای پس‌زمینه روشن یا سفید هستند استفاده شود.

کارت ویزیت چرمی:

کارت ویزیت چرمی

اگر شما متریال چرم را برای چاپ کارت ویزیت خود انتخاب کرده اید بهتر است که حتما این بخش را با دقت مطالعه کنید، چرم متریالی است که طرح ها به خوبی در آن چاپ نمی شود و باید به شیوه برش و حک روی آن طراحی خود را پیاده کرد. عموماً در بیان جزئیات روی چرم به مشکل خواهید خورد زیرا جزئیات طراح شما در آن دیده نمی‌شود و موضوع مهم دیگر این است باید بخش عمده‌ای از طرح گرافیک شما  خالی باشد تا نوع چرم بتواند خودنمایی کند.

کارت ویزیت سوسماری:

جنس سوسماری دارای بافتی خاص است که همین موضوع موجب محبوبیت این جنس شده است. این کارت از نظر نوع بافت مانند کارت های کتان می باشد با این تفاوت که یک روکش سلفونی مانند روی آن قرار دارد که موجب استقامت و ماندگاری و شفافیت می شود. در حالت کلی، وجود بافت در این کارت باعث برجسته شدن کارت می شود و جلوه ای خاص به کارت ویزیت می بخشد.

کارت ویزیت شیشه ای:

هزینه طراحی کارت ویزیت ، لوگو و ست اداری

کارت ویزیت با جنس شیشه ای دارای قابلیت ضد خط و خش، مقاوم در برابر آب ، ماندگار بالا و در مقابل از انعطاف‌پذیری بسیار پایینی برخوردار است. کارت ویزیت شیشه ای نوعی طلق است که با نام کارت ویزیت شیشه‌ای شفاف یا کارت شیشه ای شناخته می‌شود.

کارت ویزیت آهنربایی یا مگنت:

کارت ویزیت آهنربایی یا مگنت

کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی، از یک لایه کاغذ گلاسه به همراه سلفون براق و یک لایه آهنربا تشکیل شده است و در ادارات بر روی قفسه ها، تابلوهای اعلانات و دیگر اماکن استفاده میشود.

کارت ویزیت با برش اختصاصی چیست؟

بعضی از مشتریان می حواهند که کارت ویزیت شان با حالت های خاصی برش داده شوند، در حالت کلی کارت ویزیت ها به دو نوع دور گرد یا چهار گوش برش داده می شوند. اما در این برش خاص، کارت ویزیت توسط دستگاه لیزر با حالتی که مشتری می خواهد برش داده می شود.( در شکل ذیل یک نمونه از این برش خاص کارت ویزیت برای شما عزیزان آورده شده است.)

خب در این قسمت به بالاترین، متوسط ترین و کمترین قیمت های ارائه شده برای کارت ویزیت در تهران اشاره می کنیم و در ادامه آن قیمت طراحی کارت ویزیت توسط گروه کمپرس را نیز ذکر خواهیم کرد:

تعرفه طراحی کارت ویزیت:

بیشینه قیمت:
1.500.000 تومان

متوسط قیمت:
250.000 تومان

کمینه قیمت:
90.000 تومان

پیشنهاد ما:
۴۵۰.۰۰۰ تومان

هزینه طراحی لوگو چقدر است:

خب ابتدا قبل از اینکه به هزینه طراحی لوگو در سال 1403 بپردازیم ، طبق روال بخش قبلی یعنی طراحی کارت ویزیت در کرج، یه تعریف کلی از لوگو و انواع آن ارائه می کنیم.

 

لوگو چیست؟ چرا یک کسب و کار به لوگو نیاز دارد؟

لوگو یا آرم یک نشانه‌ی گرافیکی است که می‌تواند به صورت های مختلفی طراحی شود و به عنوان علامت تجاری و هویت سازمان و یا یک کسب و کار شناخته می‌شود. در طراحی لوگو ابتدا طراح میبایستی که به طور کامل هدف و محصول تولیدی آن شرکت یا سازمان را درک کند تا بتواند یک لوگویی مناسب با آن کسب وکار طراحی کند. در طراحی آرم ، طراح باید طراح گرافیکی خود را به گونه ای طراحی کند که در آن هم خلاقیت بکار رفته باشد و هم منحصربه فرد باشد تا تاثیر ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشد به طور خلاصه میتوان گفت در بسیاری از موارد تصویر یک لوگو اولین چیزی است که با شنیدن یک نام به ذهنتان می‌رسد. انتخاب رنگ مناسب در طراحی لوگو بسیار حائز اهمیت است. بعضی از متخصصان در رنگ بندی لوگو بر این باور هستند که طراحی لوگو باید رنگی باشد اما بعد از شناخت هدف مشتری باید بهترین رنگ بندی را برای طراحی لوگو انتخاب کرد و الزامی وجود ندارد که این طراحی حتما رنگی باشد بلکه می توان از ترکیب رنگی سیاه و سفید نیز استفاده کرد.

هنگامی که شما به عنوان مشتری با یک طراح لوگو تماس می گیرید و درمورد کسب و کار خود تضویحاتی ارائه می کنید، یک طرح شروع به ارائه طرح هایی که به آن اتود یا طرحی که به صورت دستی روی کاغذ کشیده می شود، می کند و این پروسه اتود زنی به تعدادی خاص محدود می شود، به طور مثال یک طراح می گوید که فقط دو طرح دستی ارائه می دهد و برای طراحی طرح دستی سوم از شما هزینه اضافی دریافت می کند.

طراحی لوگو برای همه مشاغل بسیار مهم و حیاتی می باشد و شاید حال این سوال در ذهن شما به وجود بیایید که چرا طراحی لوگو اهمیت زیادی دارد؟

لوگو یا آرم مهمترین ترین ابزار تعیین هویت است و از در طراحی کارت ویزیت ،طراحی ست اداری ، طراحی بروشور و کاتالوگ ها استفاده می شود و به گونه ای افراد و رقبا، شما را با آن لوگو میشناسندس به طور کلی می توان گفت که لوگو، معرفی کننده شما و کسب و کارتان به دیگران است.  به یاد داشته باشید که یک لوگو خوب با ارسال پیام صحیح و انتقال حس اعتماد باعث می شود تا مشتری را ترغیب به خرید محصول یا استفاده از خدمات شما کنند.

نکات مهم قبل از سفارش طراحی لوگو:

شرکت ها و کسب و کارهای کوچک در طول زمان و با توجه به رشد کسب کار خود می توانند طراحی های دیگر از قبیل طراحی لیبل ، پوستر ، بیلبورد ، بروشور ، کاتالوگ ، کارت ویزیت و …را تغییر دهند ولی طراحی نشان و آرم را نمی توان به سادگی و بدون هزینه تغییر دهید. زیرا هزینه و زمان که برای ماندگار کردن یک آرم و نشان در ذهن مشتری نیاز است بسیار زیادتر از هزینه اولیه طراحی لوگو خواهد بود از این رو شرکت های که برنامه طولانی مدت برای کسب کار خود دارند زمان و هزینه مناسبی را برای طراحی اولیه آرم و نشان خود اختصاص می دهند. پس اگر به عنوان یک کسب و کار کوچک شروع به فعالیت کرده اید، بهتر است که یک برنامه بلند مدتی برای فعالیت خود در نظر بگیرید و براساس آن به سفارش طراحی لوگو بپرازید تا در آینده مجبور به تغییر آرم و پرداخت هزینه مجدد نشوید. تغییر مکرر لوگو، برای هیچ شرکتی سودمند نیست. علاوه بر هزینه‌های طراحی و پیاده سازی آن، تصویر ناخوشایندی در ذهن مخاطبین ایجاد می‌کند. بیشتر برندهای معتبر تاریخ، از ابتدای فعالیت خود لوگویی یکسان، با تغییراتی بسیار جزئی داشته اند.

بریف طراحی لوگو چیست؟

شما به عنوان یک مشتری موظف هستید که اطلاعات کاملی را در ارتباط با کسب و کار ، زمینه فعالیت، محصولات و یا خدمات خود به طراح ارائه کنید تا بتواند یک ذهنیت کلی از سلیقه و هویت برند داشته باشد و سپس طراح می تواند با یک درک کامل از نیازها و ترجیحات شما برای کسب‌وکارتان، لوگویی مناسب برای شما طراحی می‌کند که به طوری کلی به این نوع اطلاعات، بریف یا اطلاعات اولیه گفته می شود. هرچه تمرکز و حساسیت بیشتری روی بریف طراحی لوگو بگذارید، نتیجه کار نیز مطلوب‌تر خواهد بود. پس به طور کلی باید گفت که مشتری باید بتواند اطلاعات بیشتری را در مورد  کسب‌وکار خود در اختیار طراح قرار دهید تا طراح را در راه رسیدن به ایده‌آل‌ترین طراحی ممکن یاری کنید.

انواع لوگو و سبک های مختلف در طراحی لوگو:

تعرفه طراحی لوگو به عواملی که در بالا اشاره کردیم بستگی دارد اما در ادامه به انواع سبک طراحی لوگو می پردازیم:

لوگو مونوگرام:

مونوگرام یا Monogram سبکی است که در آن  از ترکیب یک تا سه حرف اول نام کسب و کار و یا حتی بنیان گذار یک فعالیت ساخته می شود. این نوع از لوگو معمولا حروف در این سبک از لوگو ممکن است با تصویر همراه شوند تا مفهوم برند یا ویژگی که روی آن متمرکز شده است را بهتر برسانند.

هزینه طراحی لوگو چقدر است:

این سبک لوگو برای مشاغلی که ریشه‌ی خانوادگی دارند بسیار مناسب است. لوگوی برند Louis Vuitton که یکی از موفق‌ترین کسب و کارها در زمینه مد در جهان است ،از سبک مونوگرام برای طراحی لوگوب خود استفاده کره اند. حواستان باشد مونوگرام را نباید با لوگوتایپ اشتباه بگیرید زیرا این دو تفاوت‌های بسیاری از هم دارند. لوگوهای نوشتاری به صورت کلی انواع لوگوهایی هستند که با استفاده از متن قصد هویت‌یابی و برندینگ دارند. این آثار که محبوبیت زیادی بین کسب و کارهای مختلف دارند، به علت استقبال مخاطبان، دارای انواع و زیرشاخه‌های گوناگونی نیز هستند.  یکی ویژگی بارز مونوگرام برانگیختن حس کنجکاوی در مخاطب است. مخاطب با دیدن حروف اختصاری در پی فهم مفهوم لوگو و برقراری پیوند بین حروف است. برای همین نحوه چینش صحیح حروف در کنار هم و خوانایی در این سبک حرف اول را می‌زنند.

 

لوگو تایپوگرافی:

زمانی که ما برای طراحی لوگو از سبک تایپوگرافی استفاده می کنیم به دنبال خلق یک چیزی جدید و منحصربفرد هستیم. لوگو تایپ یکی از محبوب ترین و همچنین یکی از تخصصی ترین شاخه های طراحی گرافیک به شمار میرود و نیازمند مهارت زیادی در  طراحی و در هنر تایپوگرافی است.

لوگوتایپ را میتوان برای یک نام تجاری، موسسه فرهنگی، شرکت خصوصی، عنوان یک جشنواره یا برای هر مورد دیگری استفاده کرد اما انتخاب این نوع لوگو رابطه بسیار زیادی به نوع فعالیت شما دارد، اینکه شما چه نوع محصول یا خدماتی ارائه میدهید در طراحی لوگوتایپ تاثیر بسیاری دارد. یک لوگوتایپ به برند های غذایی کمک میکند تا سریعتر با مخاطب خود ارتباط برقرار کنند، همچنین در تبلیغات، برند سازی برای یک لوگوتایپ کار را راحت تری خواهد کرد.

لوگو انتزاعی:

لوگو انتزاعی یا Abstract logo نوعی لوگوی بسیار خلاقانه است که از ترکیب اشکال هندسی، رنگ‌ها ، المان‌های بصری معنادار و خاصی را برای شما خلق می کند ،که با استفاده از شکل‌ها و رنگ‌ها ماهیت و هدف برندتان را در ناخودآگاه مخاطبین‌تان ثبت می‌کند.

هزینه طراحی لوگو چقدر است:

سبک انتزاعی در طراحی لوگو جزء تاثیرگذارترین سبک های دنیا قرار دارد و به همین دلیل می تواند احساسات مخاطب را برانگیخته کند و پیام مورد نظر شما را به آنها انتقال دهد و به همین خاطر است که برندی مانند پپسی با آن لوگو دایره‌ای قرمز و آبی خود در هر کجا شما را به یاد یک لیوان نوشابه‌ی خنک و پر از یخ می‌اندازد.

لوگو مسکات:

مسکات یا Mascot در واقع یک کاراکتر طراحی شده ای است که یک برند را معرفی می کند پس با استفاده اط لوگوهای مسکات می توان برای بازاریابی قویتر استفاده نمود. در طراحی لوگوی مسکات، طراح با استفاده از طراحی یک شخصیت واقعی یا خیالی اقدام به طراحی می کند. لوگو مسکات یک لوگوی منحصربه‌فرد است که کم‌کم تبدیل به یک طرح نوستالژی برای کاربران شده و از این پس هر کس با دیدن این طرح به یاد شرکت مذکور خواهد افتاد. لوگوی KFC یکی از معروفترین لوگوهای طراحی شده در این سبک می باشد.

بیشتر شرکت های بزرگ برای بازاریابی از ساخت تیزر یا بنر تبلیغاتی استفاده می کنند که باید هزینه‌های بسیار زیادی صرف کنند اما آنها می توانند با سبک Mascot به بازاریابی بپردازند زیرا با این سبک می‌توانید برای همیشه در ذهن مخاطبین خود ماندگار شوید.

لوگو ترکیبی:

لوگو ترکیبی که به آن لوگو تصویری متنی، لوگو تلفیقی و combination logo نیز گفته می شود که از کنار هم قرار دادن کلمه ها، نشانه ها و تصویرها ایجاد می شوند. طراحی این سبک طراحی لوگو نسبت به سایر لوگوها حرفه ای تر است، زیرا علاوه بر اینکه لوگو باید با نوع کسب و کار هماهنگ شود بلکه باید میان لوگو و تصویر مورد استفاده یک ارتباط مناسبی برقرار شود.

یکی از دلایل محبوبیت سبک لوگو ترکیبی، این است که می توان برای طراحی هم از متون و هم آیکون ها و تصاویر استفاده کرد و حتی در مواقع لازم هر کدام را به صورت جداگانه استفاده کرد و این تنوع در طراحی باعث شده، لوگو ترکیبی از دیگر سبک های طراحی لوگو برتری بالاتری داشته باشد.

لوگو امبلم:

Emblem یا امبلم لوگو، متن درون شکل قرار می‌گیرد که قابلیت نشان دادن مفاهیم قدرتمند را ارئه می کند و به همین دلیل برندهای زیادی از این روش برای طراحی لوگوی خود استفاده می کنند. طرح شیر در لوگوی انگلستان نشان‌دهنده‌ی قدرت، سلطنت و میراث است. در لوگوهای ترکیبی متن و تصویر از یکدیگر مجزا هستند اما در امبلم لوگو متن داخل تصویر قرار می‌گیرد و شکلی واحد را ایجاد می‌کند.

هزینه طراحی لوگو چقدر است:

معمولا استفاده از لوگوی امبلم (Emblem) برای شرکت هایی که از سابقه فعالیت بسیار بالایی برخوردار هستند باید استفاده شود زیرا بیشتر یاد آور یک نوستالژی مشترک بین افراد است.

لوگو مینیمال:

در طراحی لوگو به سبک مینیمال، طراحی به ساده‌ترین حالت ممکن و بدون هیچ پیچیدگی طراحی می شود که می تواند به سادگی در ذهن مخاطب بماند و به همین دلیل این سبک یکی از محبوب ترین سبک ها در طراحی لوگو می باشد. در طراحی لوگوی مینیمال شاید وقتی برای اولین بار به طرح لوگو توجه شود همه بگویند اینکه طرح خاصی نیست و یا اینکه طراحی این لوگو حتی یک ساعت هم زمان نمیبرد اما باید بدانید که پشت لوگوهای مینیمال ساعت ها فکر وجود دارد و تمامیه این سادگی ها از دل پیچیدگی بیرون آمده است .

هزینه طراحی لوگو چقدر است:

در طراحی لوگو مینیمال از اشکال هندسی از جمله دایره ، مربع و مثلث استفاده می شود و به دلیل اهمیت اشکال هندسی، گروه کمپرس در مقاله ای تحت عنوان معنی و مفهوم اشکال هندسی در طراحی گرافیک ، به صورت کامل به بررسی تمامیه اشکال پرداخته است.

لوگو سه بعدی:

در طراحی لوگو 3D از بخش سه بُعدی فتوشاپ یا از نرم افزار ایلوستریتور باید استفاده کرد و به دلیل وجود حجو در این نوع سبک طراحی ، خروجی کار به گونه ای است که گویی آن لوگو واقعی است. اگر در حیطه فعالیت خود رقبای زیادی دارید بهتر است که با استفاده از طراحی لوگوی سه بُعدی ، یک لوگوی جذاب و منحصربفرد را ایجاد کنید.

این لوگو باید به گونه ای طراحی شود که مشتری به راحتی بتواند برند را به یاد بیاورد و این این باعث می شود تا مشتریان شما دید وسیع تری به کسب و کار شما پیدا کنند. این لوگو نسبت به سایر لوگو ها که به شکل لوگو تایپ، انتزاعی و ترکیبی، بیشتر قابل تشخیص است ، پس شما می توانید با ترکیب رنگ ها، آیکون ها و شکل ها در طراحی این لوگو روی مخاطب خود تاثیر بگذارید.

تعرفه طراحی لوگو:

بیشینه قیمت: 10.000.000 تومان

متوسط قیمت: ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان

کمینه قیمت: 300.000 تومان

پیشنهاد ما:
۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

هزینه طراحی ست اداری چقدر است؟

آموزش طراحی کارت ویزیت و ست اداری

 

خب در بخش پایانی از مقاله هزینه طراحی ، می خواهیم به یکی دیگر از موارد مهم در کسب و کار اشاره کنیم که آن هزینه طراحی ست اداری می باشد. ابتدا یک تعریف کلی از ست اداری ارائه می دهیم و در ادامه دلیل مهم بودن ست اداری و هزینه طراحی آن را به شما عزیزان عنوان خواهیم کرد.

ست اداری چیست؟

ست اداری به مجموعه ای از اوراق چاپی مانند سربرگ ، پاک نامه ، فولدر ، کارت ویزیت و سایر موارد گفته می شود که در طراحی هر یک از موارد ذکر شده میبایست، از یک طرح و رنگ مشترک استفاده شود. طرح اولیه و رنگ انتخابی برای ست اداری براساس زمنیه فعالیت کسب و کار طراحی می شود که استفاده از آن می تواند به کسب و کار شما اعتبار ببخشد.

چرا طراحی ست اداری مهم است؟

داشتن یک ست اداری زیبا باعث می شود مشتریان شما در نگاه اول به نظم و دقت شما در کسب و کارتان پی ببرند که این امر موجب جلب اعتماد و اعتبار بخشی به هویت فعالیت شما در دید مشتریان بزرگ می شود. طراحی ست اداری، می‌تواند یک ابزار قدرتمند در جهت تبلیغ و بازاریابی شرکت شما باشد و فراموش نکنید یک ست اداری با طراحی نامناسب، باعث تغییر نظر و عقیده مخاطبان و مشتریان شما نسب به کسب وکارتان می گردد و همانطور که در خط اول گفتیم اگر یک ست اداری با اصول مناسب طراحی شود می تواند نشان دهنده نظم و دقت شما و در مقابل اگر طراحی ست اداری براساس این اصول پیش نرود می تواند بیانگر بی‌نظمی در شرکت شما باشد. یکی از اصول طراحی انتخاب بهترین و مناسب‌ترین فونت برای درج آدرس پستی، شماره تلفن، ایمیل است زیرا یک فونت خوانا و زیبا می‌تواند در طراحی ست اداری نقش مهمی داشته باشد. اینها نکاتی درباره چاپ ست اداری بودند که توجه به آنها الزامی می باشد.

مراحل سفارش طراحی ست اداری:

وقتی شما به عنوان یک مشتری به دنبال یک طراح برای ست اداری خود هستید، میبایست از قبل یکسری اطلاعاتی را در مورد کسب و کار خود جمع آوری کرده باشید ، این اطلاعات می تواند شامل مواردی مانند :

  1. حوزه فعالیت
  2. مخاطبانتان چه اشخاصی هستند
  3. تولید کننده یا ارائه کنده خدمات هستید
  4. آدرس وب سایت
  5. شماره های تماس
  6. آدر پستی

چه عواملی در قیمت چاپ ست اداری تاثیرگذار است؟

این روزها بیشتر کسب و کارها به دنبال چاپ ست اداری ارزان قیمت هستند و در مقابل انتظار یک خروجی منحصربفرد را دارند. تعرفه قیمت چاپ ست اداری بر اساس عوامل مختلفی محاسبه می شود. در ادامه با عوامل تاثیرگذار دیگری بر روی قیمت ست اداری برای شما خواهیم گفت با ما همراه باشید تا بتوانید یک ست اداری مناسب با کسب و کار خود را با ارزان ترین قیمت چاپ کنید.

  • ست اداری می تواند شامل همه موارد از جمله طراحی لوگو نیست باشد ، اگر شما برای کسب و کار خود هیچ لوگویی ندارید ، پس هزینه طراحی ست اداری برای شما متفاوت است از کسب و کاری که یک لوگوی برای شرکت خود دارد. بنابراین در اینجا شما باید هزینه طراحی لوگو را نیز پرداخت کنید و هزینه طراحی لوگو نیز همانطور که در بخش قبل ذکر کردیم، بسته به نوع سبک انتخابی ما متفاوت می باشد. طبق اصول طراحی ست اداری، درج لوگو روی هر کدام از اقلام اداری الزامی می باشد زیرا ماهیت کاری شما به رسمیت شناخته می‌شود.
  • برخی از کسب و کارهای بزرگ می خواهند که مواردی از قبیل طراحی لیبیل سی دی ، طراحی لیوان یا ماگ و سایر موارد را نیز در ست اداری خود داشته باشند که این موارد نیز باعث افزایش قیمت طراحی ست اداری در کرج می شود.
  • هر چقدر شما آیتم های کمتری را درون ست اداری خود بخواهید چاپ کنید ، هزینه آن نیز کاهش پیدا می کند زیرا از جوهر کمتری برای چاپ استفاده می شود. پس کم بودن هزینه طراحی ست اداری ، دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست.
  • روش چاپ ست اداری یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت آن است. به طور کلی برای چاپ ست اداری از دو نوع چاپ استفاده می شود. چاپ افست و و روش دیجیتال می باشد. اول از هر چیز بهتر است بگوییم که اگر می خواهید چاپ ست اداری ارزان قیمت را انجام بدهید بهتر است از روش افست کمک بگیرید و به همین خاطر گروه کمپرس یک پکیج آموزشی تحت عنوان آموزش چاپ افست مخصوص طراحان گرافیک را برای شما عزیزان تهیه کرده است. روش افست گزینه ی مناسبی برای چاپ در تیراژ بالا است و باید بدانید که تحویل خروجی به مشتری در این روش کمی زمانبر است. در روش دیجیتال چاپ ست اداری فوری، خروجی کار در کمترین مدت زمان تحویل مشتری می شود اما در این روش، چاپ ست اداری در تیراژ پایین صورت می گیرد. به طور کلی در هر دو روش چاپ ست اداری با کیفیت بالا انجام می شود پس جای هیچ نگرانی وجود ندارد و فقط براساس هزینه ای که توان پرداخت آن را دارید یکی از روش ها را برای چاپ ست اداری با کیفیت انتخاب کنید.
  • اگر شما یک چاپ ست اداری اختصاصی می خواهید پس قطعا باید هزینه بسیاری زیادتری را نسبت به چاپ ست اداری معمولی پرداخت کنید. چاپ اختصاصی ست اداری می تواند شامل مواردی از قبیل  برش خاص برای سربرگ اداری ، برجسته بودن نوشته ها ، طلاکوب و … می باشد.

تعرفه طراحی ست اداری:

بیشینه قیمت طراحی ست اداری + لوگو : 3.000.000 تومان

بیشینه قیمت طراحی ست اداری: 1.700.000 تومان

متوسط قیمت طراحی ست اداری + لوگو : 2.500.000 تومان

متوسط قیمت طراحی ست اداری: 1.200.000 تومان

کمینه قیمت طراحی ست اداری + لوگو: 1.200.000 تومان

کمینه قیمت طراحی ست اداری: 650.000 تومان

گروه کمپرس: ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان

گروه کمپرس: ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان

هزینه طراحی بروشور چقدر است؟

دانلود بروشور لایه باز سه لت

در طراحی بروشور می توان از قالب های آماده ای که در سطح وب موجود استفاده کنید و بدین منظور می توانید به بخش طرح های لایه باز سایت کمپرس مراجعه کنید و از صدها قالب آماده بروشور برای فتوشاپ استفاده کنید، لازم به ذکر است برای استفاده از این طرح های آماده بروشور میبایست یک شناخت و مهارت اولیه ای در زمینه طراحی و فتوشاپ داشته باشید زیرا در غیر اینصورت قادر به ویرایش طراح بروشور آماده نخواهید شد پس اگر می خواهید فتوشاپ را گام به گام یاد بگیرید، گروه کمپرس با تهیه و تولید ویدیو های آموزش رایگان فتوشاپ به شما عزیزان در راه رسیدن به یادگیری فتوشاپ کمک کرده است.

اگر تمایلی به پرداخت هزینه طراحی بروشور ندارید، همانطور که در چند خط قبل هم گفتیم می توانید با دانلود طرح آماده بروشور لایه باز و ویرایش آن، یک قالب اختصاصی ایجاد کنید و با خیالی آسان آن را برای فرآیند چاپ افست به چاپخانه ارسال کنید زیرا تمامی طرح های لایه باز فتوشاپ، از پیش برای چاپ تنظیم شده اند و این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر در زمینه چاپ افست مهارت لازم و کافی ندارید حتما میبایستی قبل از چاپ برورشو با یک متخصص چاپ مشورت کنید و به یا داشته باشید هرگز از مُد رنگی RGB برای چاپ نمی توان استفاده کرد بلکه باید مُد رنگی CMYK را قبل از چاپ برای طرح لایه بروشور برگزید. هزینه طراحی بروشور بسیار متفاوت است اما با انتخاب تیراژ مناسب می توانید هزینه طراحی و چاپ بروشور را نیز کاهش دهید. بروشور اغلب با متن ها و موضوعاتی در مورد یک کالا شروع می شود و با استفاده از عکس ها و المان های گرافیکی تکمیل تر می شود.  بروشورها از اندازه های مشخصی برخوردار نیستند و قابلیت انعطاف در اندازه را دارند و به همین خاطر طراح میتواند با استفاده از ایده و خلاقیت، از هر اندازه عکس و متن درون بروشور استفاده کند و هر چه این اندازه بزرگتر باشد دسته طراح بروشور هم برای استفاده از متن و المان و عکس بازتر است و میتواند از انواع خط تا و برش برای آن استفاده کند.

اگر به عنوان یک مشتری به دنبال قیمت طراحی بروشور هستید، قطعا بعد سرچ عبارت طراحی بروشور در تهران یا چاپ بروشور در کرج با لینک های بسیاری مواجه می شوید که دارای عناوین مختلفی از قبیل عبارات ذیل است:

  • طرح لایه باز رایگان بروشور
  • طراحی ارزان بروشور
  • قیمت طراحی بروشور دو لَت
  • قیمت طراحی بروشور سه لَت
  • بهترین قیمت چاپ بروشور
  • طراحی و چاپ بروشور
  • لت بروشور چیست؟

بروشور چیست؟

بروشور یا Brochure یک ابزار مفید و ارازن برای تبلیغات، بازاریابی و معرفی کامل کسب و کارتان به مخاطبان هدفتان است و اصولا از بروشور بجای طراحی کاتلوگ استفاده می شود زیرا طراحی بروشور به مراتب ارازنتر از طراحی کاتالوگ است و برخی از کسب و کارهای بزرگ ار بروشور تنها برای معرفی اجمالی خود استفاده می کنند.

بروشور از یا چند برگ به هم پیوسته درست می شود که شامل توضیحات جامع در مورد زمینه فعالیت شما می باشد همانند اینکه چه محصولی را تولید می کنید و چه خدماتی را ارائه می دهید. در بروشورها یک برگه A4 به نحوه های مختلف تا میخورد و صفحات بر روی یکدیگر قرار می گیرند و اصطلاحاً به این صفحات تا خورده لَت بروشور تبلیغاتی گفته میشود.

طراحی بروشور

بروشور تبلیغاتی اغلب به نام های مختلفی شناخته می شود :

  • چاپ بروشور آکاردئونی
  • چاپ بروشور شکمی
  • چاپ بروشور تودلی

این تفاوت اسمی اغلب به خاطر حالت لَت های رو بروشور و لت های پشت بروشور می باشد. پس به طور کلی بروشور ها بصورت یک لَت، دو لَت، یه لَت و چهار لَت تولید می شوند و با توجه به گستردگی کسب و کارتان و یا هدفتان میبایستی یکی از اینو نوع طراحی ها را برای بروشور برگزینید.

مزایای بروشور:

استفاده از بروشور دارای مزایایی بیشماری است که در اینجا ما به مهمترین آنها اشاره می کنیم. یکی از مهمترین مزایایی طراحی برشور حمل و توزیع آنها در بین مراکز ، منازل ، شرکت ها و … است و این امر اجازه می دهد اطلاعات دقیقتری را به افراد بیشتری ارسال کنید و مشتریان جدیدی برای فعالیت خود پیدا کنید.

انواع بروشور از نظر مدل چاپی و طراحی:

  1. لت دار
  2. منگنه ای
  3. سیمی

بروشور دو لَت چیست؟

بروشور دو لَت برای کسب و کارهایی که در زمینه تکنولوژی قصد معرفی خود را دارند بسیار مرسوم می باشد.

بروشور سه لَت چیست؟

بروشور های ۳ لتی دارای بیشترین طرفداران در بازار گرافیک و طراحی هستند و اغلب برای کسب و کارهای آرایشی و معرفی کسب و کارهای جدید که اطلاعات بسیار زیادی برای ارائه دارند استفاده می شود.

انواع مختلف بروشور:

  • بروشور فرمی یا کتابچه ای: این نوع بروشورها همانطور که از نامشان مشخص است ، بصورت کتابچه هستند پس قطعا دارای صفحات زیادی نسبت به بروشورهای معمول دارند و به طبع می توان از اطلاعات و تصاویر بیشتری در آنها استفاده کرد و در آخر باید بوسیله چسب گرم و منگنه صحافی کنیم. اصولا این نوع بروشور های کتابچه ای با کاتالوگ ها مقایسه و بعضا اشتباه گرفته می شوند.
  • بروشر پمفلت و یا بروشر لیفلت: بروشورهای پمفلت و لیفلت بروشورهایی هستند که در تولید آنها از کاغذهای با گرم پایین استفاده می شود. از پمفلت برای تولید دفترچه راهنمای کالا بیشتر استفاده می‌شود و از لیفلت برای راهنمای داروها در داخل جعبه ها استفاده می شود و غالبا بصورت تک رنگ و مشکی بکار می‌روند و در اغلب اوقات اصلا جنبه تبلیغاتی نداشته و فقط برای اطلاعا رسانی و یا آموزش نحوه استفاده از آن کالا و یا دارو بکار می‌روند.
  • بروشور اسلیپ کیس: از این بروشورها به عنوان پوشه استفاده می‌شود که در بعضی مواقع به آنها فولدر هم اطلاق می شود که برای گذاشتن ورقه های جدا جدا در کنار هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. در چاپ بروشور های اسلیپ کش، از کاغذهای گلاسه و ایندربرد یا (folding box board)  ۲۵۰ تا ۳۰۰ گرم استفاده می شود زیرا از مقاومت بیشتر و ماندگاری بالاتری برخورد دار هستند. به کاغذهای ایندربرد به صورت اختصار FBB  گفته می شود.
  • بروشور Z-fold:از این نوع بروشور ها بیشتر به جای بروشور های سه لت مورد استفاده قرار می گیرند.

تعرفه طراحی بروشور:

بیشینه قیمت طراحی یک لَت: 600.000 تومان

بیشینه قیمت طراحی دو لَت: 1.500.000 تومان

بیشینه قیمت طراحی 3 لَت: 800.000 تومان

بیشینه قیمت طراحی 4 لَت: 1.300.000 تومان

متوسط قیمت طراحی یک لَت: ۲۵۰.۰۰۰ تومان

متوسط قیمت طراحی دو لَت: 550.000 تومان

متوسط قیمت طراحی 3 لَت: 580.000 تومان

متوسط قیمت طراحی 4 لَت: 1.200.000 تومان

کمینه قیمت طراحی یک لَت: 100.000 تومان

کمینه قیمت طراحی دو لَت: 200.000 تومان

کمینه قیمت طراحی 3 لَت: 90.000 تومان

کمینه قیمت طراحی 4 لَت: 80.000 تومان

گروه کمپرس: ۶۰۰.۰۰۰ تومان

گروه کمپرس: ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

گروه کمپرس: 1.500.000 تومان

گروه کمپرس: ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان

هزینه طراحی تراکت چقدر است؟

 

دانلود تراکتی تبلیغاتی مدرسه برای فتوشاپ

اگر به دنبال یافتن قیمت طراحی تراکت تبلیغاتی هستید در این بخش به توضیحاتی در این ارتباط می پردازیم. طراحی تراکت یکی از اولین گزینه هایی است که در در ابتدای فعالیت یک کسب و کار به ذهن همه ما می رسد زیرا استفاده از آموزش تراکت تبلیغاتی همانند بروشور تبلیغاتی راهی آسان و ارزان برای تبلیغات و معرفی کسب و کارتان به دیگران است. به طور کلی تارکت ها به نوع طراحی تراکت رنگی و طراحی تراکت سیاه و سفید تقسیم بندی می شوند. اگر می خواهید یک چاپ تراکت ارزان داشته باشید ما به شما توصیه می کنیم که از طراحی تراکت ارزان سیاه سفید استفاده کنید.

در طراحی تراکت می توان از قالب های آماده ای که در سطح وب موجود استفاده کنید و بدین منظور می توانید به بخش طرح های لایه باز سایت کمپرس مراجعه کنید و از صدها قالب آماده تراکت برای فتوشاپ استفاده کنید، لازم به ذکر است برای استفاده از این طرح های آماده تراکت میبایست یک شناخت و مهارت اولیه ای در زمینه طراحی و فتوشاپ داشته باشید زیرا در غیر اینصورت قادر به ویرایش طراح بروشور آماده نخواهید شد پس اگر می خواهید فتوشاپ را گام به گام یاد بگیرید، گروه کمپرس با تهیه و تولید ویدیو های آموزش رایگان فتوشاپ به شما عزیزان در راه رسیدن به یادگیری فتوشاپ کمک کرده است. اگر تمایلی به پرداخت هزینه طراحی تراکت ندارید، همانطور که در چند خط قبل هم گفتیم می توانید با دانلود طرح آماده تراکت لایه باز و ویرایش آن، یک قالب اختصاصی ایجاد کنید و با خیالی آسان آن را برای فرآیند چاپ افست به چاپخانه ارسال کنید و یا اگر تنها قصد معرفی کسب و کار کوچک خود را در یک محله خاصی دارید می توانید آن را با استفاده از پرینترهای خانگی یا دستگاه فتوکپی به راحتی تراکت‌های تبلیغاتی را چاپ کنید.

تراکت چیست؟

تراکت برگه ای تبلیغاتی است که معمولا به صورت تک برگ و در تیراژ بالا با چاپ افست چاپ می شود و معمولا در سایز ۸.۵ تا ۱۱ اینچ  طراحی و چاپ می شودند اما به طور کلی نمی‌توان سایز ثابتی برای آن ها در نظر گرفت.

کاربرد تراکت چیست؟

از تراکت ها بیشتر در منو فست فود، تراکت رستوران،تراکت تبلیغاتی مهدهای کودک، تراکت تبلیغاتی کلینک های پزشکی ، تراکت دندانپزشکی و تراکت تبلیغاتی مراکز زیبایی و از این قبیل کسب و کارها استفاده می شود.

تعرفه طراحی تراکت

بیشینه قیمت طراحی تراکت: 600.000 تومان

متوسط قیمت طراحی تراکت: 400.000 تومان

کمینه قیمت طراحی یک لَت: 180.000 تومان

گروه کمپرس: ۹۰۰.۰۰۰ تومان

هزینه طراحی بنر چقدر است؟

 

هزینه طراحی بنر چقدر است؟

بنر تبلیغاتی چیست؟

با گسترش تبلیغات نمایشی در اینترنت و با محبوب شدن کسب و کارهای آنلاین، استفاده از بنرهای تبلیغاتی برای کسب‌وکارها به یک امری ضروری مبدل شده است زیرا هر قدر که بتوان یک طرح منحصربفردتر برای طراحی بنر سایت ایجاد کنیم قطعا با افزایش ترافیک وب‌سایت و سرمایه مناسبی روبرو خواهیم شد. تولید کننده محتوا بودن به این معنی است که شما زمان، مهارت و پول را برای محتوای ویدیوی خود سرمایه گذاری می کنید و انتظار دارید که مردم از فعالیت های شما دیدن کنند. از تصمیم‌گیری در مورد موضوعات مناسب گرفته تا بهینه‌سازی ویدیوها و اطمینان از اینکه مخاطبان مناسبی را مورد خطاب قرار داده اید، کار ساده‌ای نیست. اما طراحی بنر تبلیغاتی یکی از راهایی است که می‌توانید برای متمایز کردن فعالیت خود انجام دهید. اگر یک بنر تبلیغاتی سایت به خوبی طراحی شده باشد می تواند کلیک ها و بازدیدهای بیشتری را به سایت شما برساند زیرا با دیدن طرح بنر سایت زیبا، بیشتر وسوسه می شویند که روی ویدیو یا مطالب شما کلیک کنند زیرا این نوع طرح ها باعث جلب توجه مخاطب می شود.

بنر تبلیغاتی که به آن Banner Ad نیز اطلاق می شود که آنها را به عنوان تبلیغ نمایشی یاد می کنند. در طراحی بنرهای تبلیغاتی با استفاده از تصاویر و جلوه‌های خاص تلاش می شود که توجه مخاطبان را جلب کنند. در طراحی بنر سایت بهتر است که از رنگ‌های روشن استفاده شود زیرا همانطور که در مقاله معنی و مفهوم رنگ هم ذکر کردیم ، هر رنگی دارای یک معنی خاصی است که باید در جایگاه درست خود استفاده شود و همچنین نباید از متن‌های طولانی استفاده شود بلکه بهتر است از تصاویر و محتوای گرافیکی برای انتقال پیام و اطلاعات استفاده شود.

اگر قصد سفارش بنر تبلیغاتی سایت را دارید حتما حواستان باشد که طراح از یک طرح آماده بنر تبلیغاتی گیف یا متحرک استفاده نکند زیرا در اغلب طراحی بنر سایت ها به برخی موارد توجه ای صورت نمیگیرد و بسیاری از طراحان گرافیک خواسته یا ناخواسته از روش های غیر معمول برای اجرای طرح های تبلیغاتی که عموما در اینترنتی به صورت طراحی بنر گیف شناخته می شود استفاده می کنند. اگر قصد دارید که به صورت شخصی بنر سایت خود را طراحی کنید ، می توانید از آموزش رایگان طراحی بنر استفاده کنید.

خب اینها یکسری اطلاعات کلی بود که شما به عنوان یک مشتری قبل از سفارش طراحی بنر تبلیغاتی باید اطلاع می داشتید و همچنین لازم به ذکر است که طراحی بنر تنها محدود به سایت نمی شود بلکه در اینستاگرام هم از بنر تبلیغاتی اینستاگرامی استفاده می شود که در بخش بعدی به آن می پردازیم.

تعرفه طراحی بنر تبلیغاتی سایت

بیشینه قیمت طراحی بنر: 1.500.000 تومان

متوسط قیمت طراحی بنر: 1.000.000 تومان

کمینه قیمت طراحی بنر: 990.000 تومان

گروه کمپرس: ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

هزینه طراحی پست ، استوری چقدر است؟

هزینه طراحی پست ، استوری چقدر است؟

اینستاگرام یک ابزاری مفید و عالی برای کسب‌وکار است و به همین دلیل از محبوبیت ویژه ای بین افرادی بسیاری زیادی در سر تا سر دنیا برخوردار شده است و البته دیده شدن، فعالیت در این پلتفرم با وجود رقبای زیاد، بسیار سخت است و برای دیده شدن و جذب مخاطب بیشتر شما میبایست از طرح های منحصربفردی استفاده کنید تا حس کنجکاوی مخاطب را برانگیزد و وارد پیج شما شود. در فعالیت آنلاین چندین فاکتور مختلف برای جذب مخاطب یا همان مشتری وجود دارد که یکی از این موارد همانطور که پیشتر بیان کردیم طراحی استوری و پست اینستاگرام است و مورد بعدی کیفیت کالا و یا خدماتتان است که وارد حوزه مارکتینگ می شود، پس وقتی به عنوان یک فروشگاه در اینستاگرام فعالیت دارید، نیارمند طراحی استوری فروشگاهی در فتوشاپ هستید.

اگر قصد طراحی پست اینستاگرام را دارید می توانید از ابزارهای مختلفی برای طراحی کاور اینستاگرام استفاده کنید و همچنین با جستجوی عبارت ” آموزش طراحی کاور پست اینستاگرام ” در وب به یک لیستی از وب سایت هایی که در حوزه تولید محتوای آموزش رایگان فتوشاپ فعالیت دارند دسترسی داشته باشید. جذب مخاطب بیشتر در اینستاگرام و یا حتی یوتیوب به معنای کسب درآمد بیشتر و تغییر کیفیت زندگی است. بنابراین طراحی قالب پست اینستاگرام می تواند یک راهی عالی برای تولید محتوای باکیفیت‌تر است و به همین دلیل است که شرکت‌های بزرگ، یک شخص یا حتی یک بخش گرافیک دارند تا بتوانند بوسیله آن شخص یا بخش به طراحی پست اینستاگرام بپردازند. اما اگر به دنبال پست‌های باکیفیت برای اینستاگرام هستید نیازی به صرف هزینۀ زیاد نیست. با اندکی خلاقیت و تلاش می‌توانید به سادگی پست‌های جالب داشته باشید. همانطور که گفتیم یوتیوب هم یکی از پر قدرت ترین ابزارها در زمینه فعالیت های آنلاین می باشد که شما با طراحی یک تامنیل یوتیوب و طراحی کاور یوتیوب می توانید به جذب هرچه بیشتر مخاطب بپردازید.

راه های بسیاری برای طراحی قالب اینستاگرام وجود دارد :

  • طراحی پست اینستاگرام در فتوشاپ
  • طراحی پست اینستاگرام با گوشی
  • سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان
  • طراحی آنلاین پست و استوری
  • اپلیکیشن طراحی Canva
  • Adobe Spark
  • اپلیکیشن Inshot
  • Adobe Lightroom

قبل از ثبت سفارش طراحی پست و استوری اینستاگرام ، از طراح مربوطه ، نمونه کارهای طراحی پست اینستاگرام بخواهید تا ببینید که آیا در طراحی های خود اصول درست انتخاب فونت و رنگ را رعایت کرده است یا خیر، این امر از جهت طراحی پست اینستاگرام خلاقانه بسیار مهم و الزامی می باشد.

تعرفه طراحی پست ، استوری و کاور اینستاگرام

بیشینه قیمت طراحی پست: 1.900.000 تومان

بیشینه قیمت طراحی استوری: 1.100.000 تومان

بیشینه قیمت طراحی قالب: 1.100.000 تومان

متوسط قیمت طراحی پست: 1.200.000 تومان

متوسط قیمت طراحی استوری: 800.000 تومان

متوسط قیمت طراحی قالب: 900.000 تومان

کمینه قیمت طراحی پست: 700.000 تومان

کمینه قیمت طراحی استوری: 150.000 تومان

کمینه قیمت طراحی قالب: 300.000 تومان

گروه کمپرس: ۷۰۰.۰۰۰ تومان

گروه کمپرس: ۲۰۰.۰۰۰ تومان

گروه کمپرس: ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=22157

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آموزش‌های مرتبط

اکشن فتوشاپ چیست؟ نحوه نصب و راه اندازی اکشن در فتوشاپ

اکشن فتوشاپ چیست؟ نحوه نصب و ساخت اکشن در فتوشاپ

پلاگین در فتوشاپ به چه معناست؟ + نصب پلاگین در فتوشاپ

پلاگین فتوشاپ چیست؟ و انواع آن + نصب پلاگین فتوشاپ

آموزش Exposure و Vibrance در فتوشاپ

آموزش Exposure و Vibrance در فتوشاپ

آموزش ادجاسمنت Hue-Saturation در فتوشاپ

بررسی امکانات جدید فتوشاپ ۲۰۲۱

بررسی امکانات جدید فتوشاپ ۲۰۲۱

بالا بردن کیفیت تصویر با هوش مصنوعی

بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی