لوگو گروه کمپرس

پول ندارم پک بخرم چطور میتونم از فتوشاپ کسب درآمد کنم؟

492

پول ندارم پک بخرم چطور میتونم از فتوشاپ کسب درآمد کنم؟

24 دیدگاه

محصولات فروش ویژه

محصولی برای فروش ویژه یافت نشد.

اموزش طراحی وکتور آرت و طراحی کاراکتر در ایلوستراتور
آموزش گام به گام فتوشاپ
null
حتما بخوانید!
نسخه ای که مشاهده می‌فرمایید نسخه کم حجم و کم کیفیت آموزش می‌باشد می‌توانید جهت مشاهده نسخه با کیفیت اصلی از لینک زیر اقدام نمایید و آن را در یوتوب مشاهده بفرمایید. فقط حتما باید از فیل شکن استفاده نمایید.
نمایش آموزش در یوتوب
10,000 تومان – خرید

جهت دانلود نسخه با کیفیت عالی این آموزش به همراه فایل لایه باز آن (در صورت داشتن فایل لایه باز) و همچنین دانلود هزاران طرح لایه باز و ابزار گرافیک بی‌نظیر می‌توانید نسبت به خرید اشتراک اقدام فرمایید.

پول ندارم پک بخرم چطور میتونم از فتوشاپ کسب درآمد کنم؟

خرسندیم که در شصت و نهمین قسمت از سری آموزش‌های یکشنبه های آموزشی در خدمتتان هستیم.

اسم آموزش خودش گویای موضوع ویدیو هست ?

چطور بدون خرید پک از فتوشاپ پول دربیاریم و یا کسب درآمد کنیم؟

این سوالیه که خیلی از بچه‌ها از من میپرسن و چون برای خرید پک ها با مشکلاتی مثل مشکل مالی روبرو هستن همیشه میپرسن چطور میتونیم بدون خرید پک ها به درآمد از فتوشاپ برسیم؟

آیا ممکنه؟

بله ممکنه اما شرایط خاص و ویژه‌ای داره که توی ویدیو کامل توضیح دادمش.

چطور بدون خرید پک های آموزشی از فتوشاپ کسب درآمد کنم ؟

این ویدیو رو برای هرکسی که میدونی بهش نیاز داره بفرست تا بتونی بهش کمک کنی.

به امید خدا بعد دیدن این ویدیو و انجام دادن توصیه‌های اون به درآمد های عالی از فتوشاپ و گرافیک برسید.

میشه تو کامنت انرژی عالی بدی بهم؟? دورتون بگردم

آموزش‌ها و ویدیوهایی که داخل ویدیو گفتمو براتون یکم پایین تر تو قسمت شاید علاقه‌مند باشید گذاشتم.

دانلود آموزش اسرار فتوشاپ یک مرد یخی

دانلود آموزش اسرار فتوشاپ یک مرد یخی

لوگو گروه کمپرس
اینستاگرام رسمی

اینستاگرام رسمی

پک آموزش گام به گام فتوشاپ

آموزش‌های حرفه‌ای فتوشاپ

پکیج‌های گام به گام و پروژه محور

رایگان آموزش ببینید

لوگو گروه کمپرس

شاید علاقه‌مند باشید

لوگو گروه کمپرس

24 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • profile avatar
    ابوالفضل
    2021-08-20 23:44

    باعرض سلام و خدا قوت خدمت آقا پیمان گل
    تقریبا 3،4روزه شمارو جستم(پیداکردم)
    تو این مدت خیلی با آموزش هات و شخصیتت حال کردم. خیلی خاکی و مشتی.حالا میفهمم که خدا به دل هرکس نگاه میکنه و بهش روزی میده…
    سفرتون پر برکت
    پیمان جان استارت وردپرس روهم بزن که بریم واسه تیم ملی انشاالله

    پاسخ
    • profile avatar
      پیمان صدوق
      2021-08-21 17:59

      سلام رفیق گلم خیلی خوشحالم که کنارمونی. مرسی از محبتت عزیزم
      به امید خدا

      پاسخ
  • خدا خیر بهت بده آقای صدوق

    پاسخ
  • profile avatar
    محمد
    2021-05-30 18:52

    سلام آقای صدوق خیلی ممنون از آموزش های بینظیرتون لطفا آموزش وردپرس هم بسازید خیلی ممنون

    پاسخ
  • profile avatar
    یاسین
    2021-05-23 18:06

    سلام آقا پیمان عزیز
    یک سوال داشتم….
    شما برای ضبط ویدیو از صفحه از چه برنامه ای استفاده میکنید که کیفیت عالی داره ؟

    پاسخ
  • profile avatar
    محمد125
    2021-05-23 11:23

    سلام منم اگر بتونم با آموزش وردپرس سایت بزنم جهت حمایت اسم شما رو میزنم تو سایتم?
    منم با کمال میل از شما و گروه کمپرس حمایت میکنم

    پاسخ
  • profile avatar
    عباس
    2021-05-21 17:43

    ممنون از اموزش های خوبتون عالی هستید
    بنده بسیار دوست دارم وردپرس رو یاد بگیم برای فروش طرح هام خیلی بهش نیاز دارم میگن خیلی خوبه و بیشتر سایت ها با اون طراحی میشه

    پاسخ
  • profile avatar
    مونس رادمان
    2021-05-21 17:30

    سلام منم خیلی دوست دارم کار با هاست و وردپرس رو یاد بگیرم اما خیلی خوب آموزش نمیدن تو اینترنت
    تو این چند سالی که با شما اشنا شدم مطمئنم آموزش وردپرس کولاک میکنه تو ساییتون فقط لطفا اگر خوساتید بسازید اول بگید که چطور میشه روی هاست رایگان نصب کرد و کار کرد چون هیچ جا پیدا نمیکنم
    ممنون از اموزش هاتون

    پاسخ
    • profile avatar
      مهندس پیمان صدوق
      2021-05-21 17:32

      سلام لطف دارید
      به امید خدا اگر قرار بر ساختش شد از اولش یاد می‌دم.

      پاسخ
      • profile avatar
        عباس
        2021-05-21 17:42

        ممنون از اموزش های خوبتون عالی هستید
        بنده بسیار دوست دارم وردپرس رو یاد بگیم برای فروش طرح هام خیلی بهش نیاز دارم میگن خیلی خوبه و بیشتر سایت ها با اون طراحی میشه

        پاسخ
        • profile avatar
          مهندس پیمان صدوق
          2021-05-21 17:55

          خواهش می‌کنم بله دقیقا خیلی از سایت‌ها با وردپرس ایجاد شدن.

          پاسخ
  • profile avatar
    علی موسوی
    2021-05-21 17:24

    سلام خسته نباشید منم موافق هستم که وردپرس رو اموزش بدید
    منم با کمال میل حمایت میکنم

    پاسخ
  • profile avatar
    مصطفی
    2021-05-18 21:26

    سلام اقا پیمان اگر وردپرس رو آموزشش رو تولید کنید بنده هم حمایت میکنم از این آموزش

    پاسخ
    • profile avatar
      مهندس پیمان صدوق
      2021-05-20 20:35

      ایشالله تعدادش خیلی بره بالا و استارتشو بزنیم??

      پاسخ
  • profile avatar
    یاسین
    2021-05-18 21:24

    سلام با تشکر از اموزش های عالیتون
    بنده هم طرفدار وردپرس هستم
    #حمایت-میکنیم

    پاسخ
  • profile avatar
    مرتضی خوبانی
    2021-05-18 17:28

    سلام اقای صدوق. خداقوت! من هم تو اینستاگرام فالووتون کردم و هم امروز مشتاق شدم سایتتونو ببینم. دمتون گرم.

    پاسخ
    • profile avatar
      مهندس پیمان صدوق
      2021-05-20 20:34

      سلام عزیزم خیلی خوش اومدی به جمعمون ?

      پاسخ
  • سلام آقا پیمان وقت بخیر ممنون از آموزش های خیلی خوبی که توی سایت و چنل یوتیوب میذارید
    میخواستم بگم بنظرم وردپرس طرفداران خیلی بیشتری داره و من خودم به شخصه دوست دارم که ورد پرس رو یاد بگیرم
    اگه براتون مقدوره بسازیدش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست