اینفوگرافیک چیست؟ اصول طراحی اینفوگرافیک چیست؟ + فایل پی دی اف

turned_in_notدسته‌بندی: مقالات آموزشی فتوشاپ
لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=24024

ویدیو‌های سایت پخش نمیشن؟ لطفا ( V . P . N ) خود را خاموش کنید؛ اگر مشکل حل نشد به پشتیبان پیام دهید.

اینفوگرافیک چیست؟ اصول طراحی اینفوگرافیک چیست؟ + فایل پی دی اف

اینفوگرافیک ها (information + graphics) از تصاویر و متن برای برجسته کردن اطلاعات و ایده های کلیدی استفاده می کنند. طبق فرهنگ لغت رسانه و ارتباطات، اینفوگرافیک نمایش گرافیکی مفاهیم یا الگوهای موجود در داده ها یا اطلاعات است. طراحان اینفوگرافیک را به عنوان رسانه ای تعریف می کنند که از نشانه های بصری برای انتقال اطلاعات استفاده می کند. برای طراحی اینفوگرافیک سایت های بسیاری وجود داردند که به شما این امکان می دهند که به صورت آنلاین اینفوگرافیک ایجاد کنید.

رایج ترین تعریف اینفوگرافیک آن را به سادگی به عنوان نمایش تصویری اطلاعات و داده ها توصیف می کند. ترکیب عناصر متنی، نمودار، ویدیو و تصاویر ، اینفوگرافیک را به ابزاری مؤثر برای ارائه داده‌ها و توضیح مسائل پیچیده به‌گونه‌ای ساده و قابل درک تبدیل کرده است.

اینفوگرافیک عبارت است از:

  • تصویرسازی از داده
  • ابزاری برای آموزش و اطلاع رسانی
  • راهی برای ایجاد آگاهی از برند

به گفته جیمی سرا، یکی از تأثیرگذارترین طراحان در جهان در دو دهه گذشته بوده است که اینفوگرافیک را به عنوان یک راه ارتباطی که از زبان و متن بصری استفاده می‌کند تبدیل کرده است. اصطلاح “اینفوگرافیک” در دهه گذشته به بسیاری از صنایع گسترش یافته است و به یک ابزار ارتباطی قدرتمند برای مشاغل، دولت ها و موسسات آموزشی تبدیل شده است.

تاریخچه اینفوگرافیک:

آیا تا به حال در مورد ریشه های اینفوگرافیک فکر کرده اید؟

نقاشی های موجود در غار:

اینفوگرافیک

بحث کمی در مورد این واقعیت وجود دارد که غارنشینان اولین طراحان اینفوگرافیک بودند. آنها زندگی روزمره را به تصاویری تبدیل کردند که تولدها، نبردها، حیات وحش، مرگ‌ها و جشن‌ها را به تصویر می‌کشید. یکی از مشهورترین مکان های نقاشی غار در فرانسه کشف شده که قدمت نقاشی‌های لاسکو حدود 17300 سال تخمین زده می‌شود.

هیروگلیف های مصری:

اینفوگرافیک چیست

هیروگلیف مصری یک سیستم نوشتاری رسمی بود که توسط مصریان باستان استفاده می شد و از نمادها برای نشان دادن کلمات، حروف و مفاهیم استفاده می کردند، که قدمت آنها به 3000 سال قبل از میلاد برمی گردد. این هیروگلیف ها عمدتاً زندگی، کار و مذهب را به تصویر می کشیدند.

ویلیام پلیفیر:

اینفوگرافیک چیست

ویلیام پلی‌فر، پدر گرافیک آماری است، زیرا نمودار خطی و میله‌ای را که امروزه اغلب استفاده می‌کنیم، اختراع کرده است. پلیفر یک مهندس و اقتصاددان سیاسی اسکاتلندی بود که اطلس تجاری و سیاسی را در سال 1786 منتشر کرد.

ادموند هالی:

ادموند هالی ستاره شناس، ژئوفیزیکدان، ریاضیدان، هواشناس و فیزیکدان انگلیسی بود که بیشتر برای محاسبه مدار ستاره دنباله دار هالی شناخته شده است. هالی استفاده از خطوط کانتور را بر روی نقشه ها برای اتصال و توصیف مناطقی که تفاوت شرایط جوی را از مکانی به مکان دیگر نشان می دهند، توسعه داد.

فلورانس نایتینگل:

اینفوگرافیک چیست

فلورانس نایتینگل به دلیل کارش به عنوان پرستار در طول جنگ کریمه مشهور است، اما او همچنین یک روزنامه نگار بود. او متوجه شد که سربازان به دلیل بهداشت نامناسب و سوء تغذیه جان خود را از دست می دهند، بنابراین سوابق دقیقی از آمار تلفات در بیمارستان ها نگه داشت و داده ها را تجسم کرد. نمودارهای «شانه گاو» یا «رز» کمک کرد تا برای شرایط بیمارستانی بهتر بجنگد و در نهایت زندگی افراد را نجات دهد.

اینفوگرافیک برای چه مواردی استفاده می شود:

اینفوگرافیک چیست

تطبیق پذیری اینفوگرافیک ها یکی از دلایل اصلی استفاده از آنها در انتقال اطلاعات است. می توانید یک پست وبلاگ را با یک اینفوگرافیک تبدیل و آپلود کنید، از یک قطعه اینفوگرافیک در رسانه های اجتماعی استفاده کنید و یا آن را به صورت خصوصی از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید. بهتر از همه، ماهیت بصری گرافیک آن را به نقطه ورود خوبی در جلب علاقه مخاطبان هدف شما تبدیل می کند. در اینجا شش روش مختلف برای استفاده از اینفوگرافیک در محل کار، مدرسه یا تجارت آورده شده است:

1. با تجسم معیارها و داده های کلیدی، تیم خود را در مسیر رسیدن به هدف نگه دارید.

درک اطلاعات سنگین برای برخی از اعضای تیم در محل کار دشوار است و از طریق اینفوگرافیک ها تصاویری قابل درک را با تیم خود به اشتراک بگذارید. آن اعداد و معیارها را با رنگ ها، نمادها و تصاویر مناسب برجسته کنید.

2. ارتباطات را ساده کنید و پیام ها را شفاف کنید.

توضیح مفاهیم بدیع می تواند یک چالش باشد. به عنوان مثال، قبل از شیوع COVID-19، ایده یک بیماری همه گیر برای عموم جدید بود و دور از ذهن به نظر می رسید. خبر خوب این است که اینفوگرافیک ها می توانند به ساده سازی و ابهام زدایی از ایده های پیچیده کمک کنند و به همین دلیل، سازمان بهداشت جهانی (WHO) از اینفوگرافیک ها برای به اشتراک گذاری اطلاعات دقیق و به روز در مورد همه گیری ویروس کرونا استفاده کرد. هنگامی که اینفوگرافیک ها به درستی طراحی شوند، به شما کمک می کنند تا ایده اصلی ارائه شده را تنها با یک نگاه سریع درک کنید.

3. اطلاعات پیچیده درسی را در کلاس یاد بگیرید!!

از درک تأثیر تغییر آب و هوا تا یادگیری واژگان جدید را با استفاده از اینفوگرافیک ها ساده و دلپذیر کنید. در واقع، یک نظرسنجی کوچک از دانشجویان مقطع کارشناسی نشان داد که آنها اینفوگرافیک را به جای مطالب مبتنی بر متن ترجیح می دهند. چه یک جلسه تدریس مجازی باشد یا یک کلاس حضوری، استفاده از اینفوگرافیک در کلاس درس مزایای زیر را برای دانش آموزان ارائه می دهد:

  • تفکر انتقادی را در دانش آموزان ترویج می کند
  • دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا دیدگاه‌های متعددی داشته باشند
  • به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های جمع آوری اطلاعات خود را بهبود بخشند و مهارت های تحقیقاتی خود را تقویت کنند
  • حفظ مطالب را در حافظه بهبود می بخشد

4. گسترش آگاهی در مورد یک موضوع

با 65 درصد از جمعیت جهان به عنوان یادگیرنده بصری، ابزارهای ارتباط بصری مانند اینفوگرافیک برای گسترش آگاهی در مورد یک موضوع ایده آل هستند. چه بخواهید به همکاران خود در مورد حریم خصوصی اینترنت آموزش دهید یا افراد بیشتری را درمورد وضعیت ریست محیطی آگاه کنید، همچنین یک اینفوگرافیک خوب در وب سایت شما نیز می تواند به شما کمک کند بک لینک و ترافیک وب سایت بیشتری دریافت کنید.

5. رویه ها را توضیح دهید

اگر تنها بر بلوک‌های متن تکیه کنید، توضیح یک فرآیند می‌تواند زمان‌بر و خسته‌کننده باشد. با اینفوگرافیک، می توانید تصاویر و آیکون ها را اضافه کنید تا یادگیری را برای مخاطبان خود به یاد ماندنی تر و سرگرم کننده تر کنید.

6. ایده ها یا محصولات را مقایسه کنید

با استفاده از اینفوگرافیک هایی که شباهت ها و تفاوت های دو مفهوم متضاد را نشان می دهد، به مخاطب خود کمک کنید تا تصمیمات بهتری بگیرد. شما می توانید محصولات، افراد، دوره ها، ایده ها، حیوانات خانگی و غیره را مقایسه کنید. یک متاآنالیز توسط مرکز تحقیق و توسعه یادگیری در دانشگاه پیتسبورگ نشان داد که فعالیت‌های مقایسه موردی نتایج یادگیری بهتری نسبت به روش‌های سنتی آموزش دارند. اگر شما یک بازاریاب هستید که می‌خواهید نشان دهید محصول شما به چه دلایلی از رقبا بهتر است، یک اینفوگرافیک، کار شما را آسان‌تر می‌کند.

انواع مختلف اینفوگرافیک چیست؟

 

اکنون که نحوه استفاده از اینفوگرافیک را می دانید، بیایید انواع اینفوگرافیک را بررسی کنیم و همچنین در ادامه خواهید فهمید که بهترین زمان برای استفاده از هر نوع اینفوگرافیک چه زمانی است.

اینفوگرافیک چیست

1. اینفوگرافیک های آماری

آیا می خواهید نکات برجسته گزارش ماهانه استارتاپ خود را به اشتراک بگذارید؟ یا می خواهید در نظرسنجی توجه خود را بر روی نقاط داده خاص متمرکز کنید؟ اینفوگرافیک های آماری داده ها را برجسته می کنند. این نوع اینفوگرافیک دارای نمودارها و تکنیک های تجسم داده ها است تا به مخاطب کمک کند تا داده های ارائه شده را درک کند. از اینفوگرافیک های آماری برای موارد زیر استفاده کنید:

  • ارقام و اعداد را به اشتراک بگذارید
  • اطلاعات طولانی را کوتاه نویسی کنید

مقالات خوانده شده توسط سایر کاربران:


2. اینفوگرافیک های فرآیندی

اگر می‌خواهید مراحل مختلف یک فرآیند را نشان دهید، اینفوگرافیک فرآیند را انتخاب کنید. از به اشتراک گذاری دستور العمل های خانوادگی گرفته تا توصیف فرآیند استخدام شرکت شما برای افراد متقاضی، یک اینفوگرافیک فرآیند به مخاطبان شما کمک می کند تا آینده را پیش بینی کنند و نتایج را تصور کنند. از اینفوگرافیک های فرآیندی برای موارد زیر استفاده کنید:

  • یک فرآیند پیچیده را در مراحل ساده و قابل درک توضیح دهید

3. اینفوگرافیک اطلاعاتی

اینفوگرافیک های اطلاعاتی، کلمات و متون را به جای ارقام و اعداد برجسته می کنند و می تواند حاوی اطلاعاتی در مورد هر موضوعی باشد. در این نوع اینفوگرافیک، متن ها بیشتر از تصاویر مورد توجه قرار می گیرند. از اینفوگرافیک های اطلاعاتی برای موارد زیر استفاده کنید:

  • با هماهنگ ساختن کلمات با تصاویر جذاب، موضوعات یا مفاهیم را توضیح دهید

4. اینفوگرافیک جدول زمانی یا Timeline

اینفوگرافیک های جدول زمانی،  اقدامات و رویدادها یا داده های مربوط به زمان را به ترتیب زمانی نشان می دهند. برای این نوع جداول زمانی می توانید اطلاعات را در قالب های افقی، عمودی ارائه کنید. از اینفوگرافیک تایم لاین برای موارد زیر استفاده کنید:

  • برای نمایش مدت زمان انجام  یک فرآیند کاری
  • نشان دهید که چگونه یک مکان، رویداد یا مفهوم در طول زمان تغییر کرده است

5.اینفوگرافیک های مقایسه ای

اینفوگرافیک مقایسه دو گزینه، ایده یا مفهوم را با هم مقایسه می کند. این فرمت اینفوگرافیک به مخاطبان شما کمک می کند تا شباهت ها یا تفاوت های بین دو یا چند انتخاب را ببینند. از مقایسه دو محصول گرفته تا نشان دادن مزایا و معایب آنها نسبت به یکدیگر. اگر می خواهید از اینفوگرافیک های مقایسه استفاده کنید:

  • تفاوت ها و شباهت ها را نشان می دهد
  • نشان دهید که چگونه یک گزینه نسبت به دیگری برتر است

6. اینفوگرافیک های رزومه ای

رزومه های اینفوگرافیکی که به عنوان رزومه تصویری نیز شناخته می شوند، رزومه های تصویری هستند که به جویندگان کار کمک می کنند تا از بقیه افراد متمایز شوند. رزومه اینفوگرافیک مهارت های چشمگیر، سابقه شغلی و پیشینه تحصیلی شما را از طریق رنگ ها، نمودارها، نمادها و تصاویر چشم نواز نشان می دهد. بهترین بخش در مورد رزومه های اینفوگرافیک این است که می توانید کار و مهارت های خود را بدون اضافه بار اطلاعات برجسته کنید. اگر می خواهید از اینفوگرافیک های مقایسه استفاده کنید:

  • توجه استخدام کنندگان و مدیران استخدام را جلب کنید و از آنها بخواهید که برای مصاحبه با شما تماس بگیرند

چه چیزی باعث ایجاد یک اینفوگرافیک خوب می شود:

اینفوگرافیک چیست

اینفوگرافیک خوب طراحی شده دارای ویژگی های زیر است:

  • ارائه مطلب با وضوحی آشکار
  • بیان کننده داستانی منسجم
  • قابلیت درک و خواندن آسان
  • از لحاظ بصری جذاب

برای ساخت اینفوگرافیک خوب می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

1. تصاویر یا نمادهای را انتخاب کنید که به درک مخاطب کمک کند.

در حالی که کلمات و متون در انتقال اطلاعات مهم هستند، اینفوگرافیک خود را با تصاویر بصری مناسب برجسته کنید. انتخاب تصاویر بصری مناسب در اینفوگرافیک می‌تواند به شما در ایجاد محتوای قابل دسترس، منسجم و متقاعدکننده کمک کند. تصاویر انتخابی شما باید متن های همراه را در اینفوگرافیک شما تقویت کند.

2. سلسله مراتب مشخصی داشته باشید.

در کنار تصاویر، باید به سلسله مراتب بصری در اینفوگرافیک خود توجه کنید. سلسله مراتب روشی است که متن و تصاویر در اینفوگرافیک شما ساختار یافته و اولویت بندی می شوند. اینها شامل سرصفحه ها، سرصفحه های فرعی، پاراگراف ها، توضیحات متنی، تصاویر و فراخوان برای اقدام شما هستند. اینفوگرافیک بدون سلسله مراتب بصری واضح پر از درهم و برهمی است که منجر به سردرگمی خواننده می شود. بارها در مورد اهمیت hierarchy در گرافیک صحبت کرده ایم زیرا رعایت این اصل در صفحه آرایی در فتوشاپ و اصول صفحه آرایی و همچنین در اصول تایپوگرافی و تایپ در طراحی بسیار بسیار مهم است.

3. ترکیب رنگ مناسب را انتخاب کنید.

اینفوگرافیک های خود را با فکر کردن بیشتر به رنگ های خود زنده کنید. ترکیب رنگ مناسب برای طراحی اینفوگرافیک می تواند طرحی ایده آل خلق کند. جدا از معنی و مفهوم اشکال هندسی در گرافیک و خطوط، رنگ‌ها می‌توانند حال و هوای یک اینفوگرافیک را تنظیم کنند و نحوه تأثیر آن بر خوانندگان شما را دیکته کنند. به علاوه، تحقیقات نشان می‌دهد که مغز انسان از رنگ‌ها و اشکال برای «تشخیص و تمایز» اشیا استفاده می‌کند. مُد رنگی انتخاب شده برای طرحتان یکی از مهمترین بخش ها است مخصوصا زمانی که قرار بر چاپ اینفرگرافیک باشد و باید ابتدا اطلاعاتی را در مورد مُدرنگی RGB  وCMYK بدست بیاورید و بخوبی متوجه شوید که چرا باید برای فرآیند چاپ از مُد رنگی CMYK استفاده شود.

نکته حرفه ای: هنگام برنامه ریزی برای رنگ های اینفوگرافیک خود از قانون 60-30-10 استفاده کنید:

  • رنگ اصلی یا “ریشه” 60 درصد از اینفوگرافیک شما را پوشش می دهد.
  • یک رنگ ثانویه 30 درصد از اینفوگرافیک را پوشش می دهد.
  • یک رنگ تاکیدی 10 درصد باقیمانده اینفوگرافیک را پوشش می دهد.

4. عناصر و اطلاعات مرتبط را با خطوط، بُردِر ها ، رنگ ها و اشکال گروه بندی کنید.

بیایید نگاهی گذرا بهاصول نظریه گشتالت (Gestalt) در طراحی بیندازیم، مجموعه‌ای از اصول که چگونگی تشخیص الگوها، ساده‌سازی تصاویر پیچیده و گروه‌بندی عناصر مشابه را در مغز انسان هنگام درک اشیاء توضیح می‌دهد. یکی از اصول این قانون، منطقه مشترک است که این اصل توضیح می‌دهد، چگونه آیتم‌های قرار گرفته شده در درون یک مرز به‌ عنوان یک گروه درک می‌شوند و فرض می‌شود که برخی ویژگی‌ها یا عملکردهای مشترک دارند. یک اینفوگرافیک خوب از این اصل پیروی می کند و از شکل ها، حاشیه ها و خطوط برای گروه بندی عناصر با هم استفاده می کند.

5. از نمودارها و گراف ها برای ارتباط داده ها استفاده کنید.

یکی دیگر از مراحل مهم برای ایجاد یک اینفوگرافیک خوب، استفاده مناسب از نمودارها و گراف ها است.  چند نکته که باید هنگام استفاده از نمودارها و گراف ها اینفوگرافیک خود به خاطر بسپارید:

  • استفاده از bullet در کنار توضیحات کوتاه
  • نمودارهای میله ای باید تا حد امکان میله های کمتری داشته باشند و نمودارهای خطی نباید بیش از چهار خط داشته باشند.
  • از نمودارهای دایره ای کمتر استفاده کنید زیرا اکثر مردم در تخمین حجم یا مساحت خوب نیستند.

چگونه یک اینفوگرافیک طراحی کنیم؟

اینفوگرافیک چیست

در این بخش، یاد خواهید گرفت که چگونه یک اینفوگرافیک طراحی کنید، حتی اگر پیش زمینه در طراحی نداشته باشید. گروه کمپرس برای عزیزانی که به صورت حرفه ای در زمینه گرافیک مشغول به فعالیت هستند، پکیج های بسیار متفاوتی را به صورت پروژه محور تهیه و تولید کرده است. اگر قصد دارید که به صورت تخصصی در زمینه چاپ به فعالیت بپردازید با خرید پکیج آموزش چاپ افست مخصوص طراحان گرافیک سطح مهارت خود را افزایش دهید ، مطالب دوره چاپ افست برای طراحان گرافیک به گونه ای ارائه شده اند که برای کلیه سطوح ( مبتدی تا پیشرفته ) قابل درک و یادگیری باشد. از سایر پکیج های پروژه محور گروه کمپرس می توان به موارد ذیل اشاره نمود: آموزش طراحی فتومونتاژ ، آموزش طراحی کارت ویزیت و ست اداری که یکی از پر فروشترین پکیج ها، به دلیل بازار کار خوب در این زمینه بوده است، زیرا هر شرکت و کسب و کاری برای معرفی و بازاریابی خود قطعا نیاز به طراحی کارت ویزیت و ست اداری، و همچنین طراحی لوگو و وب سایت دارد ، پس اگر به دنبال کسب درآمد سریع از راه فتوشاپ هستید ما خرید پکیچ طراحی لوگو و وب سایت و طراحی ست اداری و کارت ویزیت را به شما پیشنهاد می دهیم. در دوره آموزش طراحی کارت ویزیت و ست اداری،بیش از 20 پروژه آموزشی مختلف به شما عزیزان آموزش داده می شود و نحوه حتی به شما عزیزان در نحوه یافتن ایده اولیه برای طراحی گرافیک نیز کمک می کند.

1. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید.

مانند همه انواع محتوا، اولین قدم در ایجاد اینفوگرافیک شناسایی و آشنایی با مخاطبان هدف است. در صورت امکان، حداقل با پنج نفر که با معیارهای شخصیت مخاطب هدف شما مطابقت دارند صحبت کنید، نیازها و خواسته های آنها را بررسی کنید. دوست دارید از دیدن اینفوگرافیک شما، دیگران چه اطلاعاتی به دست آورند؟ شما می خواهید بعد از دیدن طرح شما ، افراد چه واکنشی به آن نشان دهند؟ اینفوگرافیک شما چه ارزشی به زندگی آنها می دهد؟

تعریف یک الگوی رفتاری همانند مثال ذیل:

  1. من می خواهم اینفوگرافیک من به خواننده در مورد فواید مثبت ، دورکاری اطلاعاتی را ارائه دهد.
  2. اینفوگرافیک من برای کسب و کارها الهام بخش می شود تا از امکانات دورکاری برای کارمندان خود استقبال کنند.
  3. من اینفوگرافیک خود را در یک وبلاگ، رسانه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهم کرد.
  4. داده های اینفوگرافیک من در کمتر از شش ماه بر روی مخاطبان مورد نظرم تاثیرگذار خواهد بود.
  5. من باید اینفوگرافیک خود را تا دو هفته دیگر منتشر کنم.

2. اهداف خود را مشخص کنید.

یک اینفوگرافیک به خودی خود فقط یک قطعه محتوا است و ایجاد اینفوگرافیک بدون هدف یک تمرین بی معنی است. هنگامی که یک هدف روشن دارید، می توانید نوع مناسب اینفوگرافیک را برای کار خود انتخاب کنید و در وقت و تلاش شما صرفه جویی می کند.

در اینجا چند هدف وجود دارد که می توانید برای دفعه بعدی که یک اینفوگرافیک طراحی می کنید به عنوان هدف قرار دهید:

  • گزارش داده ها
  • افزایش آگاهی
  • ساده کردن اطلاعات پیچیده
  • مقایسه دو یا چند ایده یا مفهوم با هم
  • ایجاد راهنمای گام به گام
  • مردم را به خرید یک محصول یا استفاده از خدمات تشویق کنید

3. اطلاعات خود را جمع آوری کنید.

بعد از اینکه مخاطبان هدف و هدف اینفوگرافیک خود را مشخص کردید، گام بعدی شما جمع آوری بخش «اطلاعات» اینفوگرافیک است. در این مراحل برای جمع آوری اطلاعات مرتبط اینفوگرافیک خود مراخل ذیل را دنبال کنید:

  • به یک کتابخانه محلی بروید یا سایت های سازمان های دولتی را مرور کنید.
  • وب سایت هایی را که به .edu، .org و .gov ختم می شوند را کاوش کنید. اینها معمولاً مؤسسات آموزشی، سازمان های غیرانتفاعی و سازمان های دولتی هستند. داده های ارائه شده در این وب سایت ها عموماً معتبر هستند.
  • مصاحبه حضوری انجام دهید یا نظرسنجی کنید.
  • اطلاعات به روز را جمع آوری کنید.

4. نوع اینفوگرافیک خود را انتخاب کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، انواع مختلفی از اینفوگرافیک ها برای انتخاب وجود دارد. هر نوع هدف، قالب و نحوه نمایش اطلاعات خود را دارد. به عنوان مثال، اینفوگرافیک های جدول زمانی می توانند به صورت عمودی یا افقی ارائه شوند. در همین حال، اینفوگرافیک های مقایسه ای اغلب در قالب عمودی ارائه می شوند.

5. یک سلسله مراتب منطقی ایجاد کنید.

نوشتن مطلب برای یک اینفوگرافیک مانند نوشتن محتوای یک پست وبلاگ یا یک مقاله دانشگاهی نیست و قبل از شروع ساخت اینفوگرافیک، محتوای خود را در Word یا Google Doc بنویسید زیرا این به شما یک نمای کلی از محتوای اینفوگرافیک می دهد.

لینک کوتاه این صفحه: https://compressco.net/?p=24024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آموزش‌های مرتبط

طرح لایه باز چیست، چه معایب و مزایای دارد؟

طرح لایه باز یا فایل لایه باز چیست؟ چه کاربرد، مزایا و معایبی دارد؟

نکات مهم در فتوشاپ

21 ترفند فتوشاپ که باید بلد باشید [ویدیویی]

آموزش Channel Mixer و Photo Filter در فتوشاپ-کمپرس کو

آموزش Channel Mixer و Photo Filter در فتوشاپ

آموزش جامع و کامل فیلتر blur

کاملترین آموزش فیلتر Blur در فتوشاپ